گل محمدی: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود
گل محمدی: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی ۲ بر صفرمقابل استقلال تاجیکستان  در نشست خبری اظهار داشت:بازی کلا راحتی نبود شروع بازی متمرکز نبودیم و یک مقدار شروع خوبی نداشتیم، حتی آرامش خوب برای ایجاد موقعیت در ابتدای بازی نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی ۲ بر صفرمقابل استقلال تاجیکستان  در نشست خبری اظهار داشت:بازی کلا راحتی نبود شروع بازی متمرکز نبودیم و یک مقدار شروع خوبی نداشتیم، حتی آرامش خوب برای ایجاد موقعیت در ابتدای بازی نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت تر بازی کنیم.در نیمه اول گل زدیم، در زمان خوبی هم گلزنی کردیم و در نیمه دوم با تمرکز بهتری نسبت به نیمه اول وارد زمین شدیم. با تفکر گلزنی به میدان آمدیم و به خواسته خود که گلزنی و بردن بازی بود رسیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش این پنالتی را بگیرد. موقعیت گلزنی را از حریف گرفت و از او ممنون هستیم امیدوارم روندی که در لیگ و  آسیا داریم طی کنیم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

ادامه دارد …





منبع: فارس