واکنش مهدی ترابی به درگیری سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان
واکنش مهدی ترابی به درگیری سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس معتقد است سه امتیاز دیدار با استقلال تاجیکستان برای آنها حیاتی بود.

 

مهدی ترابی پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازگشتش به میادین ابراز کرد: خوشحال هستم که توانستم پس از یک ماه دوباره برای پرسپولیس بازی کنم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که امروز سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر خوشحال به خانه رفتند.

او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم از هر نظر تیم برتر میدان بودیم و به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم، دست پیدا کردیم.

ستاره پرسپولیس درباره وجود VAR در ورزشگاه آزادی و اتفاقات داوری دیدار با استقلال تاجیکستان ابراز کرد: باید از علی(بیرانوند) تشکر کنیم که توانست ما را در همان شروع مسابقه در بازی نگه دارد. وقتی علی درون دروازه است، با خیال راحت کار می کنیم. هرچه جلوتر رفتیم، بچه ها تمرکز بیشتری به خرج دادند و طبق نظر کادر فنی کارشان را انجام دادند.

ترابی تاکید کرد: خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز که خیلی مهم بود را در بازی خانگی به دست بیاوریم تا به استقبال دیدار لیگ برتر با ملوان انزلی برویم.

او درباره درگیری بین سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان بین دو نیمه عنوان کرد: من بیرون بودم و چیزی متوجه نشدم.

این ملی‌پوش پرسپولیس در پیامی به مردم فلسطین گفت: ان‌شاالله در مقابل ظلمی که به آنها می‌شود، موفق باشند.

ترابی در خصوص بحث و مجادله درباره پاداش جام جهانی و درگیری بین برخی فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران ابراز کرد: متاسفانه این بحث پیش آمد و این طرف هم… ؛ نمی‌خواهم درباره آن موضوع صحبت کنم و ان‌شاالله در یک جای بهتر حرف می‌زنم.

منبع: خبـر ورزشی