واکنش گل‌محمدی به درگیری دو بازیکن وسط زمین: خیلی شدید نبود!
واکنش گل‌محمدی به درگیری دو بازیکن وسط زمین: خیلی شدید نبود!

یحیی گل‌محمدی سرمربی فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش شروع خوبی مقابل استقلال تاجیکستان نداشت.

 

به گزارش زیرنویس،یحیی گل‌محمدی سرمربی فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش در هفته سوم لیگ لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان در نشست خبری گفت: بازی راحتی نداشتیم. شروع بازی متمرکز نبودیم و شروع خوبی نداشتیم. یک مقدار آرامش خوبی برای تبدیل موقعیت و گل نداشته، اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم به راحتی بازی کنیم و در نیمه اول به گل رسیدیم. زمان رسیدن گل بسیار زمان خوبی بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم هم با تمرکز بیشتری نسبت به نیمه اول وارد میدان شدیم، به طوری که با تفکر گلزنی و اینکه بتوانیم به تعداد گل‌های خود اضافه کنیم، خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و به خواسته خود که پیروزی در این دیدار و گل زدن بود، رسیدیم.

توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و فکر می‌کنم پنالتی استقلال که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد، نقطه عطف این بازی بود. بیرانوند با هوش خود و درایتش توانست پنالتی را دریافت کند که از این بابت از او ممنونیم. امیدوارم که این روند را در لیگ و آسیا ادامه دهیم و شرایطمان در جدول بهتر شود.

یحیی گل محمدی در واکنش به اینکه در پایان نیمه اول شاهد درگیری بین سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان بودیم و آیا تعویض بین دو نیمه انضباطی بود یا خیر؟ پاسخ داد: کلاً در صحبت‌هایم به آن اشاره کردم. یک سری مشکلاتی وجود دارد که آرامش و تمرکز تیم را گرفته است.

ریشه نبود آرامش باید پیدا شود. مشخص است آن احترامی که تیم ما احتیاج دارد و آن شرایطی که بعد از کسب سه عنوان قهرمانی نیاز داریم مهیا نشده بود. اتفاقاتی قبل از بازی برای حسین رخ داد و فکر می‌کنم این بازیکن تمرکز خیلی خوبی رو این قضیه نداشت. در نیمه اول هم سروش کارت زرد دریافت کرده بود و ممکن بود با کارت زرد دوم اخراج شود و به مشکلات زیادی بخوریم. انکار نمی‌کنم که درگیری لفظی به وجود آمد و ریشه این موضوعات باید حل شود و ما همیشه یک تیم متحد هستیم.

این اتفاقات ممکن است در هر تیمی رخ دهد، اما اینقدر شدید نبود که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم. هر دو از بازیکنان با تجربه و با کیفیت تیم ما هستند و ممکن است این مساله تو هر تیمی وجود داشته باشد.

گل محمدی در واکنش به حواشی این تیم و اینکه در نشست جلسه کمیته انضباطی که در هیات مدیره برگزار شد چه اتفاقی افتاد؟ گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. کارمان را انجام می‌دهیم. در شرایطی هستیم که بازی‌های حساسی در پیش داریم چرا که بازی‌ها فشرده هستند و ما با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. فقط کلی بگویم اگر اتفاق خاصی در این تیم بیفتد گردن بازیکن و کادر فنی نیست و این موضوع را همین جا اعلام می‌کنم. با تمام وجودمان کار می‌کنیم و تمام تمرکزمان را علی‌رغم محدودیت‌هایی که داریم برای شادی دل هواداران خواهیم گذاشت و قطعاً بیشتر تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه قرار بود این تیم قبل از این رقابت شارژ مالی شود و این وعده عملی نشده است گفت: جواب را در سوال قبلی دادم هنوز مشکلات پابرجا است.

منبع: اطلاعات انلاین