شهاب زاهدی :اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت چون…!
شهاب زاهدی :اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت چون…!

شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی متوجه می‌شدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

به گزارش زیرنویس، شهاب زاهدی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: هواداران پرسپولیس همیشه حضور دارند و از ما حمایت کردند و خوشحالیم که امروز با یک بازی باکیفیت توانستیم برنده بازی باشیم.

شهاب زاهدی :اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت چون...!

شهاب زاهدی

شهاب زاهدی :اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت چون…!

وی درباره ضربه پنالتی که بیرانوند گرفت، اظهار داشت: حضور دروازه‌بانان بزرگ چنین جایی خودش را نشان می‌دهد. بیرانوند یک رکن اساسی در پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که بیرانوند را در کنار خودمان داریم چون غیر از دروازه‌بانی یک لیدر خوب هم برای ما است.

مهاجم پرسپولیس درباره پاس گلی که به سعید صادقی داد، عنوان کرد: فقط حضور سعید را پشت خودم حس کردم و خیلی خوشحالم که منجر به گل شد.

شهاب زاهدی درباره درگیری که بین بازیکنان پرسپولیس هنگام ضربه ایستگاهی پیش از گل اول به وجود آمد، خاطرنشان کرد: خداراشکر تنها چیزی که در تیم‌مان نداریم بحث و درگیری است. درباره اینکه چه کار کنیم و کدام کار تاکتیکی را انجام دهیم صحبت می‌کردیم. به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی می‌فهمیدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

منبع: خبـر ورزشی