فیفا چندی پیش درنامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد همانند بازی های ملی حضور زنان در استادیوم ها را به بازی های لیگ برتر هم تعمیم دهد. درغیر اینصورت ممکن است فیفا تصمیم های تازه ای در مورد فوتبال ایران بگیرد که یکی از آنها می تواند تعلیق باشد. بعد […]

- نامه مهم فیفا به فدراسیون فوتبال رسید؛ خطر رفع شد

فیفا چندی پیش درنامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد همانند بازی های ملی حضور زنان در استادیوم ها را به بازی های لیگ برتر هم تعمیم دهد. درغیر اینصورت ممکن است فیفا تصمیم های تازه ای در مورد فوتبال ایران بگیرد که یکی از آنها می تواند تعلیق باشد.

بعد از این هشدار جدی مقدمات حضور زنان در بازی های لیگ برتر فراهم شده است و هم اکنون برخی از بازی ها در شهرها با حضور تماشاگران زن برگزار می شود. حضور زنان در استادیوم سیروس قایقران فقید چشمگیر است. در قزوین هم بازی های شمس آذر با حضور زنان برگزار می شود. گل گهر هم به دفعات پذیرای تماشاگر زن بوده است و به تازگی دیدار استقلال در استادیوم آزادی هم با حضور زنان برگزار شده است.

گزارش حضور زنان در استادیوم ها برای تماشای بازی های لیگ برتر برای فیفا ارسال شده است و فدراسیون فوتبال جهان به این خاطر از ایران تقدیر کرد و حالا باید گفت سایه ی تعیلق هم از سر فوتبال ایران برداشته شده است.

فدراسیون فوتبال قول داد با فراهم کردن زیر ساخت ها در آینده همه دیدارهای لیگ برتر را با حضور تماشاگر زن برگزار می کند.

منبع: خبـر ورزشی