به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه جداگانه از شهادت ۲ تن از رزمندگان خود در حین انجام وظایف جهادی خبر داد. حزب‌الله لبنان بیان کرد که «حسن بدیع عاشور» از اهالی شهرک شقرای جنوبی و «حسن سعید نعیم» (علاء) از اهالی شهرک سلعا واقع در جنوب لبنان در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه جداگانه از شهادت ۲ تن از رزمندگان خود در حین انجام وظایف جهادی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد که «حسن بدیع عاشور» از اهالی شهرک شقرای جنوبی و «حسن سعید نعیم» (علاء) از اهالی شهرک سلعا واقع در جنوب لبنان در جریان درگیری‌های مرزی با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

۲ تن از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسیدند

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نزدیک به ۱۰ موشک کورنت از سمت مرزهای جنوبی لبنان به سوی دو موضع ارتش این رژیم شلیک شده است.

خبرنگار النشره نیز گزارش داد که حزب‌الله لبنان موضع نظامی بیرانیت را با موشک و گلوله توپخانه هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم از سمت لبنان مورد هدف قرار گرفته است.

پس از به گوش‌رسیدن صدای انفجار در موضع نظامی عبادِ ارتش رژیم صهیونیستی، دود از این موضع نظامی به هوا خاسته است.

رسانه‌های عبری زبان نیز اعلام کردند که آژیر هشدار در الجلیل غربی و شهرک صهیونیستی نطوعا در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

همچنین خبرها حاکی از آن است که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های الضهیره، عیتا الشعب، مروحین و یارین را گلوله باران کرده و در جریان این حملات مدرسه دولتی عیتا الشعب نیز آسیب دیده است.

علاوه بر این روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برخی اهداف را در لبنان در راستای آنچه پاسخ به پرتاب موشک ضدزره از سوی لبنان خواند، مورد هجوم قرار داده است.

منبع: مـهر