به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس در قاره کهن برابر تیم بحرین قرار گرفت و با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ مغلوب شد تا به این ترتیب با دو برد و دو شکست از صعود به جمع چهار تیم برتر باز بماند. با این […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس در قاره کهن برابر تیم بحرین قرار گرفت و با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ مغلوب شد تا به این ترتیب با دو برد و دو شکست از صعود به جمع چهار تیم برتر باز بماند. با این نتیجه شاگردان جوان ووسلین شانس کسب سهمیه المپیک را هم از دست دادند و در ادامه رقابت ها برای کسب مقام پنجم مسابقه خواهند داد.

مهدی قشقائی راد مربی و آنالیزور تیم ملی هندبال پس از دیدار با بحرین در انتخابی المپیک پاریس گفت: مسابقه بسیار با کیفیتی برابر تیم بحرین داشتیم. قبل از مسابقه درخصوص اهمیت این دیدار با بازیکنان صحبت کردیم و می دانستیم دیداری که پیش رو داریم حساسیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه در مجموع دیدار هندبالیست های ما برابر این تیم بازی بدی از آب درنیامد، خاطرنشان کرد: نیمه اول پر اشتباه بودیم اما در نیمه دوم در بحث دفاع عملکرد خوبی داشتیم. در دقایق پایانی اشتباهات ساده و کوچک باعث شد اختلاف یک گل به ۵ گل برسد.

قشقائی راد ادامه داد: بحرین تیم بزرگی است و نماینده آسیا در المپیک توکیو و فینالیست بازیهای آسیایی هانگژو است و در مجموع تیم پرمهره و با کیفیتی است.

وی بیان کرد: ما هم در تیم ملی تغییرات زیادی داشتیم و ۵ و ۶ بازیکن جوان به ترکیب اضافه شدند که هم عملکرد خوبی داشتند و هم اشتباهاتی در بازی داشتند. معتقدم این نفرات جوان برای سال های آینده امید خوبی برای هندبال ایران خواهند بود.

منبع: مـهر