بهزاد داداش‌ زاده: ثابت شد که پرسپولیس به درویش باخت نه النصر
بهزاد داداش‌ زاده: ثابت شد که پرسپولیس به درویش باخت نه النصر

بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما استقلال تاجیکستان را بردیم اما توقعمان از پرسپولیس بیشتر است، چرا یحیی گل محمدی با وجود این همه بازیکن اینقدر دیر تعویض می‌کند؟

به گزارش زیرنویس، بهزاد داداش‌ زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: ما از پرسپولیس بیشتر از این‌ها توقع داریم. هنوز هم جای سوال است که چرا با وجود این همه بازیکن تعویض‌ها اینقدر دیر صورت می‌گیرد.

بهزاد داداش‌ زاده: بیرانوند ۱۰ درصد محبوبیتش را برگرداند

بهزاد داداش‌ زاده

 آقای گل‌محمدی توقع ما از پرسپولیس بیش از اینهاست

داداش‌ زاده افزود: عجیب است که گولسیانی با این فوتبال به روز و مطلوب این همه وقت روی نیمکت بود. چرا از اول فصل او را بازی نمی‌دادید؟ چرا این فوروارد سوئدی اینقدر کم بازی می‌کند؟ بازیکنی که هر بار به محوطه جریمه نزدیک می‌شود بوی گل می‌دهد نباید اینقدر کم بازی کند. آقای گل محمدی باید در این باره جوابگو باشد و به مردم پاسخ بدهد.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در ادامه این صحبت‌ها اشاره‌ای به اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار مقابل النصر عربستان کرده و گفت: تیمی که الدحیل را در قطر شکست می‌دهد و استقلال تاجیکستان را به این شکل در تهران زمین گیر می‌کند به النصر نباخت، ما به درویش باختیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس اگر در بازی اول به حریف عربستانی باخت به خاطر اقدامات و کوته فکر بودن مدیرعاملش بود. نمی‌شد آن اقدامات و پیشواز رفتن‌ها را انجام ندهند؟ آقای درویش طوری پرسپولیس را فراموش کرده بود که انگار تیمش النصر است و پرسپولیس تیم مهمان است.

بهزاد داداش‌زاده: بیرانوند ۱۰ درصد محبوبیتش را برگرداند/ آقای گل‌محمدی توقع ما از پرسپولیس بیش از اینهاست/ ثابت شد که پرسپولیس به درویش باخت نه النصر

داداش‌زاده تاکید کرد: کاش درویش به جای خریدن فرش ۵ میلیاردی و هدیه دادن به رونالدو پولش را بین بچه‌های تیم پخش می‌کرد تا دست بازیکنان پرسپولیس در این شرایط حساس خالی نباشد! می‌شد با اهدای یک دیوان حافظ یا یک هدیه فرهنگی از رونالدو تقدیر کرد اما آقای درویش شرایطی ایجاد کرد که تیم پرسپولیس در بازی اول به النصر باخت. تیمی که می‌توانست النصر را هم شکست بدهد.

بهزاد داداش‌ زاده: بیرانوند ۱۰درصد محبوبیتش را برگرداند

فوتبالیست اسبق پرسپولیس درباره شروع مسابقه با استقلال تاجیکستان گفت: ما در ابتدای بازی تحت فشار تیم استقلال تاجیکستان بودیم که خب طبیعی هم بود. آنها آمده بودند تا در دقایق ابتدایی گل بزنند و عقب بنشینند تا دفاع کنند اما بیرانوند کاری کرد که توانست ۱۰ درصد دل طرفداران پرسپولیس را به دست بیاورد. او بعد از اقداماتی که برای رفتن به استقلال انجام داد خودش را از چشم هواداران انداخته بود.

داداش‌زاده تاکید کرد: بیرانوند بازیکنی است که یک تنه می‌تواند پرسپولیس را در لیگ و آسیا قهرمان کند. چنین بازیکنی نباید این چنین با دل هواداران بازی کند. او با پنالتی که گرفت پرسپولیس را در بازی نگه داشت و تا حدی دل هواداران را به دست آورد.

پیشکسوت سرخ‌ها در پایان خاطرنشان کرد: با این برد مشخص می‌شود اگر پرسپولیس خودش تیم خودش را به حاشیه نبرد هیچکس نمی‌تواند پرسپولیس را از مسیری که در پیش گرفته منحرف یا سرعتش را کم کند. اتفاقاتی که در داخل باشگاه می‌افتد بیشتر از اتفاقات بیرونی باعث کُند شدن حرکت پرسپولیس می‌شود. اگر پرسپولیس خودش باشد و کسی کاری به کارش نداشته باشد همه را شکست می‌دهد.

منبع: خبـر ورزشی