مدالم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم
مدالم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

علیرضا زارع پس از کسب مدال طلای ماده دوی ۲۰۰ متر کلاس T ۳۵ و ارتقاء رکورد آسیا اظهار کرد: خدا را شکر توانستم مدال طلا بگیرم. رقیب من از کشور عراق بود که خدا را شکر موفق شدم در ۵۰ متر آخر مسیر او را بگیرم و صاحب مدال طلا شوم. وی درباره شکستن […]

- مدالم را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

علیرضا زارع پس از کسب مدال طلای ماده دوی ۲۰۰ متر کلاس T ۳۵ و ارتقاء رکورد آسیا اظهار کرد: خدا را شکر توانستم مدال طلا بگیرم. رقیب من از کشور عراق بود که خدا را شکر موفق شدم در ۵۰ متر آخر مسیر او را بگیرم و صاحب مدال طلا شوم.

وی درباره شکستن رکورد آسیا گفت: رکورد بازی‌ها ۲۷ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه بود که آن را ارتقاء دادم.

زارع افزود: مدال را به روح پدر و مادرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم روحشان شاد باشد.

مرد طلایی پارادوومیدانی کشورمان که بعد از پایان مسابقه خود با پرچم کشورمان دور افتخار زد، خاطرنشان کرد: ما سرباز ایران هستیم و برای کشورمان می‌جنگیم. خدا را شکر توانستم طلا بگیرم تا افتخاری برای کشورمان باشد.

وی در پایان از مربیان خود تشکر کرد و یادآور شد: از مربی شخصی خود و سجاد هاشمی که در اردو‌ها به من کمک کرد، تشکر می‌کنم.

هاشمی: زارع فردا هم یک طلای دیگر تقدیم ملت ایران می‌کند

سید سجاد هاشمی مربی دوی سرعت تیم ملی پارا دو و میدانی در خصوص کسب مدال طلای ۲۰۰ متر مردان کلاس T ۳۵ توسط علیرضا زارع، اظهار کرد: این افتخار را به همه ملت ایران تقدیم می‌کنیم. علیرضا امروز کار بسیار بزرگی کرد. قطعا او فردا هم کار بزرگی خواهد کرد و مدال طلا را در ۱۰۰ تقدیم ایران می‌کند.

وی افزود: ۲۰۰ متر ماده تخصصی او نبود، اما با این حال رکورد آسیا را شکست و مدال طلا را گرفت. امیدوارم این افتخارآفرینی‌ها ادامه پیدا کند تا ما زارع را در پارالمپیک پاریس هم اینطور ببینیم.

باشگاه خبرنگاران