بازی‌های پاراآسیایی|سرمربی تیم تایلند: بسکتبال با ویلچر ایران قدرت اول آسیا است
بازی‌های پاراآسیایی|سرمربی تیم تایلند: بسکتبال با ویلچر ایران قدرت اول آسیا است

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از چین، مازیار میرعظیمی سرمربی ایرانی تیم بسکتبال با ویلچر تایلند پس از تقابل تیمش با ایران، اظهار داشت: بدون شک نیاز به توضیحی ندارد که ایران قدرت اول بسکتبال با ویلچر آسیاست. قطع به یقین بدانید که در این مسابقات قهرمان خواهد شد. وی افزود: ما امروز توانستیم بازی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از چین، مازیار میرعظیمی سرمربی ایرانی تیم بسکتبال با ویلچر تایلند پس از تقابل تیمش با ایران، اظهار داشت: بدون شک نیاز به توضیحی ندارد که ایران قدرت اول بسکتبال با ویلچر آسیاست. قطع به یقین بدانید که در این مسابقات قهرمان خواهد شد.

وی افزود: ما امروز توانستیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم و دقایقی هم پرفشار بازی کردیم ولی ایران به خاطر بازی حساس با ژاپن کمی با احتیاط بازی کرد و اگر می‌خواست تمام توانش را بگذارد، صادقانه بگویم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. 

میرعظیمی ضمن تبریک به تیم ایران و محمد رضا دستیار سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان، عنوان کرد: خوشحالم که باز هم در این سالن جشن قهرمانی ایران و موفقیت دوست بسیار خوبم راخواهم دید.

وی ضمن انتقاد از عملکرد داوران در بازی ابتدایی تایلند و چین گفت: متاسفانه داوران در این دیدار حق تیم ما راپایمال کردند و علیرغم اعتراض نتیجه را به چین واگذار کردیم. همان شکست و ناداوری باعث شد نتوانیم به جمع ۴ تیم بر تر راه پیدا کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس