به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد ارشدی درمورد عملکرد موفقیت آمیز تیم پاراشنای کشورمان در سومین روز بازی‌های پاراآسیایی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. امروز هم تیم پاراشنا روز موفقی داشت. سینا ضیغمی نژاد یک مدال طلا گرفت که همراه با رکوردشکنی در آسیا بود. شاهین ایزدیار در همان ماده ۱۰۰ […]

- هدف پاراشنا کسب مدال خوش رنگ در پارالمپیک ۲۰۲۸ است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد ارشدی درمورد عملکرد موفقیت آمیز تیم پاراشنای کشورمان در سومین روز بازی‌های پاراآسیایی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. امروز هم تیم پاراشنا روز موفقی داشت. سینا ضیغمی نژاد یک مدال طلا گرفت که همراه با رکوردشکنی در آسیا بود. شاهین ایزدیار در همان ماده ۱۰۰ متر آزاد، مدال برنز را گرفت اما اوج خوشحالی ما وقتی بود که ابوالفضل ظریف، جوان ۱۶ ساله ایرانی با اختلاف چند صدم ثانیه مدال نقره را به دست آورد.

وی افزود: این نشان می‌دهد جوانان ما و فرزندان ایران که در این کاروان هستند، استحقاق بهتر از این‌ها را دارند. انجمن،  فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک تمام تلاش خود را می‌کنند تا این جوانان بتوانند با داشتن امکانات بسیار خوب، موفقیت‌های خوبی را در پارالمپیک به دست آورند.

رئیس انجمن شنای جانبازان و توان‌یابان درخصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک پاریس، گفت: تاکنون در پارالمپیک مدال نگرفته‌ایم. در یک برنامه ۵ ساله، هدف خود را برای پارالمپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس گذاشته‌ایم اما با توجه به نتایج و سهمیه‌هایی که به دست آورده‌ایم، اینگونه نیست که اصلا برای پاریس شانس نداریم. تمام تلاش خود را می‌کنیم. کمیته ملی پارالمپیک از همین الان برای تیم‌های مختلف از جمله پاراشنا برنامه‌های مختلفی دارد. قول می‌دهم در لس آنجلس با استفاده از نوجوانان و جوانانی مثل ظریف، مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا