در آستانه‌ی رونمایی احتمالی مک‌بوک پرو M3 در رویداد Scary Fast، اکنون تصویری از جعبه آن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. در تصویر، مک‌بوک پرو را با طراحی آشنا می‌بینیم که از پس‌زمینه‌ای جدید استفاده می‌کند. البته اپل تصویری مشابه را برای جعبه‌ی آیفون ۱۵ پرو نیز استفاده کرده بود. هنوز مشخص نیست […]

- این مک‌بوک جدید اپل است!

در آستانه‌ی رونمایی احتمالی مک‌بوک پرو M3 در رویداد Scary Fast، اکنون تصویری از جعبه آن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. در تصویر، مک‌بوک پرو را با طراحی آشنا می‌بینیم که از پس‌زمینه‌ای جدید استفاده می‌کند. البته اپل تصویری مشابه را برای جعبه‌ی آیفون ۱۵ پرو نیز استفاده کرده بود.

هنوز مشخص نیست که تصویر فاش‌شده که در کاور این مقاله مشاهد می‌کنید، اصلی است یا جعلی؛ اما احتمال دارد که این واقعاً مک‌بوک پرو بعدی اپل باشد.

مینگ‌چی کوئو، افشاگر اخبار فناوری، معتقد است رویداد ۳۰ اکتبر (نهم آبان) اپل بر مک‌بوک‌ پرو جدید با پردازنده‌های سری M3 متمرکز خواهد بود. مارک گرمن از بلومبرگ نیز می‌گوید اپل در حال آزمایش M3 Max و M3 Pro بوده است که نشان می‌دهد این پردازنده‌ها به‌زودی از راه می‌رسند.

اپل در اعلامیه‌ی رویداد خود، نماد Finder را درج کرده است که به وضوح نشان می‌دهد مک‌بوک‌ها کانون اصلی رویداد مورد انتظارش هستند.

انتخاب شعار Scary Fast برای رویداد، بسیار جالب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا اپل هنگام معرفی مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ سال ۲۰۲۱ نیز از این شعار استفاده کرده بود. اکنون باید چند روز صبر کنیم تا ببینیم قیمت مک بوک در مقایسه با قیمت لپ تاپ های دیگر چقدر خواهد بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین