اکبری و حسینی بعد از دربی خودرسازان چه گفتند؟
اکبری و حسینی بعد از دربی خودرسازان چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه سوم آبان) با پیروزی تیم‌های چادر ملو اردکان، ایفاسرام اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران پیگیری شد. تیم‌های پیکان و سایپا در شهرآورد این هفته به مصاف هم رفتند […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه سوم آبان) با پیروزی تیم‌های چادر ملو اردکان، ایفاسرام اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران پیگیری شد.

تیم‌های پیکان و سایپا در شهرآورد این هفته به مصاف هم رفتند که پیکانی‌ها سه بر دو به پیروزی رسید.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم در ارزیابی این دیدار اظهار داشتند:

پیمان اکبری، سرمربی پیکان تهران:

بازی خیلی سختی بود، چون امروز هم یک بدشانسی دیگر داشتیم و در همان ست نخست یکی دیگر از سرعتی زن‌های خود را از دست دادیم. در بازی قبلی هم علی شفیعی را از دست دادیم و امروز هم امیرحسن ملاعباسی را از دست دادیم و این موضوع کمی کار پیکان را سخت کرد.

با توجه به آمارها تیم پیکان از نظر حمله شرایط بهتری داشت، اما کمی بازی را احساسی کردیم. اگر احساسات در تیم ایجاد نمی‌شد، می توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم و با تمرکز بالاتری بازی کنیم. هفته قبل نتیجه بازی را واگذار کرده بودیم و طبیعی بود که امروز کمی با احتیاط و یا حتی ترس بازی کنیم.

در مجموع بازیکنان زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. با اینکه سخت بود، اما خوشبختانه توانستیم با پیروزی از زمین مسابقه خاج شویم. امیدوارم بتوانیم برای بازی هفته آینده بازیکنان مصدوم تیم را به ترکیب اضافه کنیم تا با ترکیبی کامل به مصاف حریفان برویم.

امیر حسینی، سرمربی تیم سایپا تهران:

به تیم پیکان این برد را تبریک می‌گویم. آنها کم خطاتر از سایپا ظاهر شدند، اما متاسفانه وقتی تیم جوان باشد، خطاهای انفرادی بالا می‌رود. خطاهای سایپا بالا بود، اما درمجموع بازی خوبی بود و می‌دانستیم که کار سختی مقابل پیکان داریم، چون این تیم چند بازیکن باتجربه در ترکیب خود دارد.

- اکبری و حسینی بعد از دربی خودرسازان چه گفتند؟

پیکان تیمی است که هزینه و بهتر یارگیری می‌کند، اما با این شرایط من از بازیکنانم راضی هستم و فوق العاده ظاهر شدند. هر کاری که از شاگردانم خواستم انجام دادند، اما خطاهای فردی کارمان را سخت کرد. باید بیشتر کار کنیم تا اشتباهات کمتری داشته باشیم. بازیکنانم روز به وز بهتر خواهند شد و در ادامه بیشتر از آنها خواهید شنید.

داور درنتیجه بازی تاثیرگذار نبود، اما اشتباهاتی داشت که برای هر دو تیم بود. امیدوارم که کمیته داوران فکری به حال چینش داوری‌ها کند و برای بازی‌های سخت از داوران بهتری استفاده کنند. ضمن اینکه امیدوارم از ویدئوچک هم استفاده شود، چون به این سالن آمده‌ایم که بتوانیم از این امکانات بهره ببریم که متاسفانه امروز وجود نداشت.

مبین نصری، دریافت کننده قدرتی پیکان:

بازی خیلی خوبی بود. سایپا تیم جنگنده‌ای است و دو ست پیکان را تحت فشار قرار داد، اما با نکاتی که کادر فنی گفت توانستیم ۳بر ۲ به پیروزی برسیم.

- اکبری و حسینی بعد از دربی خودرسازان چه گفتند؟

امسال در چند تورنمنت ملی حاضر شدم و در حال حاضر باید تلاش کنم که به تیم باشگاهی‌ام کمک کنم. در حال حاضر با ۳۰-۴۰ درصد توانم در مسابقات حاضر می شوم، اما باید تمام توانم را بگذارم که بیشتر به تیم پیکان کمک کنم.

علیرضا بهبودی، کاپیتان تیم سایپا تهران:

بازی نزدیکی بود و هر دو تیم بسیار خوب ظاهر شدند و در لحظاتی هم دچار اشتباه شدند. در ست پنم پیکانی ها کمتر اشتباه کردند و به پیروزی رسیدیم. چون هفته قبل باخته بودیم فشار روی بازیکنان زیاد بود، اما فکر می‌کنم این پیروزی در ادامه راه به پیکان کمک کند که شرایط بهتری داشته باشیم.

هنوز اول فصل است و دیر شروع کردن تمرینات کار را برای پیکان سخت کرده است. متاسفانه مصدومیت بازیکنان در یک پست است، اما امیدوارم برای بازی هفته آینده ملاعباسی به تیم اضافه شود، چون شفیعی چند هفته دور از میادین خواهد بود. امیدوارم هیچ بازیکنی در هیچ تیمی دچار مصدومیت نشود و لیگی سلامت از نظر جسمی و سایر موارد داشته باشیم.

- اکبری و حسینی بعد از دربی خودرسازان چه گفتند؟

عرشیا به‌نژاد، پاسور تیم سایپا تهران:

بازی خوبی بود. عملکرد خوبی داشتیم و بهتر از بازی هفته قبل مقابل شهداب ظاهر شدیم. در هر ست و امتیاز جنگنده بودیم، اما نشد به پیروزی برسیم. در ست پنجم نوسان زیادی داشتیم و بازنده شدیم. اگر داوری در این مسابقه بهتر بود، شاید روند بازی فرق می‌کرد. در هر ست داور چند اشتباه داشت که به ضرر سایپا شد. در امتیازهای بالا وقتی اشتباهی رخ می‌دهد، بازگشت به بازی سخت است. سایپا تیم جوانی است و اشتباهات داوری کمی اذیت کرد. امیدوارم در هفته‌های آینده شرایط تیم سایپا بهتر شود. هر هفته بازی خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم بردهایمان از هفته آینده شروع شود.

پایان پیام/





منبع: فارس