جوانمردی به مدال طلای پرتاب وزنه رسید
جوانمردی به مدال طلای پرتاب وزنه رسید

رقابت‌های دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه در کلاس F ۳۵ پیگیری شد. در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر پرتاب کرد […]

رقابت‌های دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه در کلاس F ۳۵ پیگیری شد.

در این ماده سیدعلی اصغر جوانمردی در رقابت با حریفانش موفق شد بهترین پرتاب خود را به طول ۱۶ متر و ۱۷ سانتیمتر پرتاب کرد و به مدال طلای این ماده دست پیدا کرد.

در این ماده پرتابگران از ازبکستان و چین دوم و سوم شدند.

 

 

 

اهدای مدال طلای جوانمردی

خسروی به مدال طلای پرتاب وزنه رسید

در فینال رقابت‌های دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی، یاسین خسروی به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازی‌های پاراآسیایی را نیز شکست.

خسروی ملی پوش پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی

 

سجاد محمدیان مدال نقره را برگردن آویخت

عضو تیم ملی پارادوومیدانی ایران در پرتاب وزنه به مدال نقره این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرد. 

در آخرین مسابقه پارادوومیدانی امروز سه شنبه که در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین برگزار شد، سجاد محمدیان در کلاس F ۶۳ پرتاب وزنه به رقابت با حریفانش پرداخت و در پایان به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست یافت. 

محمدیان در این رقابت وزنه را به طول ۱۴ متر و ۲۷ سانتی متر پرتاب کرد و مدال نقره را از آن خود کرد. در این ماده ورزشکار ازبکستانی با ۱۴ متر و ۵۲ سانتی متر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ورزشکار سریلانکایی نیز با ۱۴ متر و ۱۵ سانتی متر سوم شد.

میلاد رمضانی به مدال برنز رسید

ملی پوش پارادوومیدانی ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی مدال برنز دو ۴۰۰ متر را به خود اختصاص داد.

 رقابت‌های دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت دوندگان در دو ۴۰۰ متر مردان پیگیری شد.

در این ماده میلاد رمضانی در فینال کلاس T ۲۰ به رقابت با حریفان خود پرداخت و در شرایطی که بخش زیادی از مسابقه را پیش بود، در متر‌های آخر توانش را از دست داد و با زمان ۵۰.۴۳ در رده چهارم ایستاد، اما پس از بررسی داوران و تایید خطای ملی پوش اندونزی، میلاد رمضانی به عنوان نفر سوم و دارنده مدال برنز معرفی شد.

صعود هاجر صفرزاده به فینال دوی ۲۰۰ متر زنان

دونده تیم ملی پارادوومیدانی ایران با کسب عنوان نخست مرحله مقدماتی، به دیدار فینال این ماده راه یافت.

مسابقات پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین پیگیری شد که در ماده ۲۰۰ متر زنان هاجر صفرزاده قهدریجانی به رقابت با حریفان خود پرداخت.

صفرزاده در پایان مرحله مقدماتی به عنوان نفر اول از مرحله مقدماتی صعود کرد و ضمن شکستن رکورد این رشته باید برای کسب مدال روز چهارشنبه با حریفانش رقابت کند.

رکابزنان پارادوچرخه سواری از صعود به فینال باز ماندند 

در سومین روز از بازی های پاراآسیایی هانگژو، دو نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان از صعود به فینال  مسابقات باز ماندند.

مهدی محمدی و بهروز فرزاد دو نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان در این دوره از بازی ها در ماده ۴۰۰۰ متر تعقیبی انفرادی کلاس c۴  رقابت کردند که به مقام هفتم و هشتم رسیدند.

در این ماده دوچرخه سواران کشورهای چین، اندونزی و ازبکستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

روز گذشته، محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل انفرادی یک کیلومتر و در کلاس B (نابینایان و کم بینایان) با زمان ۱:۰۶.۳۴۳ دقیقه موفق به کسب مدال برنز شد.

کسب مدال طلا و برنز در پاراشنای ۱۰۰ متر آزاد

ضیغمی‌نژاد و ایزدیار طلا و برنز پاراشنای ۱۰۰ متر آزاد را هم از آن خود کردند.

روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و در مرحله فینال ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۰ دو شناگر کشورمان به آب زدند. در این رقابت سینا ضیغمی نژاد با زمان ۵۶ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در رده اول ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

شاهین ایزدیار هم با زمان ۵۷ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز را بدست آورد.

ضیغمی نژاد موفق شد با بالاترین ثبت زمان، رکورد بازی‌های آسیایی را بشکند و به نام خود ثبت کند.

وی پیش از این دو مدال طلای دیگر آورده بود و موفق به کسب سومین طلا شد.

 

باشگاه خبرنگاران