بازی‌های پاراآسیایی| زارع: برای کسب ۲ مدال طلا خیلی زجر کشیدم
بازی‌های پاراآسیایی| زارع: برای کسب ۲ مدال طلا خیلی زجر کشیدم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، علیرضا زارع پس از کسب دومین مدال طلایش در مسابقات پارادو ومیدانی بازی‌های پارا آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم در دو ۱۰۰ متر هم مدال طلا بگیرم. روز گذشته هم در ۲۰۰ متر توانستم به مدال طلا برسم. خیلی برای این مدال‌ها زحمت و […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، علیرضا زارع پس از کسب دومین مدال طلایش در مسابقات پارادو ومیدانی بازی‌های پارا آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم در دو ۱۰۰ متر هم مدال طلا بگیرم. روز گذشته هم در ۲۰۰ متر توانستم به مدال طلا برسم. خیلی برای این مدال‌ها زحمت و زجر کشیده بودم و خدا را شکر توانستم نتایج زحماتم را بگیرم.

وی ادامه داد: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و رقبا خیلی به یکدیگر نزدیک بودند. البته رقیب اصلی من در پارالمپیک روس‌ها و اوکراینی‌ها هستند. امیدوارم در مسابقات جهانی و پارالمپیک بتوانم با آنها رقابت داشته باشم و باز هم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. 

دارنده دو مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو  عنوان کرد: اگر بخواهیم منطقی باشیم کار در پارالمپیک سخت است و من کمی با آن رکورد فاصله دارم. امیدوارم تمرین کنم و همینطور ادامه دهم تا سهمیه پارالمپیک را به دست بیاورم.

پایان پیام/





منبع: فارس