قیمت دلار روز گذشته نوسان قابل‌توجهی را ثبت نکرد. برخی از بازیگران ارزی می‌گفتند به نظر می‌رسد بازار ارز تا حدودی به خبرهای جنگ و اخبار منفی تا حدودی دلسرد شده و معامله‌گران سعی می‌کنند از خرید و فروش هیجانی دوری کنند. طبق ادعای معامله‌گران اسکناس آمریکایی صبح دیروز در تهران با ۵۰ هزار و […]

- یک پیش‌بینی جدید از قیمت دلار / معامله‌گران غیب شدند

قیمت دلار روز گذشته نوسان قابل‌توجهی را ثبت نکرد. برخی از بازیگران ارزی می‌گفتند به نظر می‌رسد بازار ارز تا حدودی به خبرهای جنگ و اخبار منفی تا حدودی دلسرد شده و معامله‌گران سعی می‌کنند از خرید و فروش هیجانی دوری کنند.

طبق ادعای معامله‌گران اسکناس آمریکایی صبح دیروز در تهران با ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان شروع به کار کرد و تا پله چهارم این کانال پایین آمد؛ اما عصر در حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با اولین روز ماه جاری تقریباً رنج بود.

قیمت دلار هرات در ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش به ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید. در نیمه دوم قیمت دلار با افزایش در ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد. قیمت درهم امارات در ۱۳ هزار و ۸۸۰ تومان باز شد و با افزایش ۸۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۹۶۰ تومان بسته شد.تکنیکالیست ها باور دارند اگر نرخ حو.اله درهم بالای محدوده یاد شده تثبیت شود مقاومت مهم بعدی سطح ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.البته درهم امارات از زمان شروع جنگ بیشتر در محدوده ۱۳ و ۸۰۰ تومان تا ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان نوسان کرده‌است.

بررسی بازار رمز ارزها حکایت از آن دارد که قیمت تتر در سه روز گذشته به این شکل بوده که در طول روز رشد کرده و در معاملات شبانه مسیر رفته را بازگشته‌است. قیمت تتر در نزدیکی حمایت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان است و مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان را پیش‌رو دارد.

تحلیل‌گران فنی معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار در میان‌مدت بالای مرز مهم ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان باشد نمی‌توان گفت که از روند صعود دست کشیده است. اگر دلار امروز بالای مرز حمایت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت شود می‌تواند برای ورود به کانال ۵۱ هزار تومان تلاش کند. در غیر این صورت باید برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومانی دلار آماده شد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین