روایت سردار بلندپایه سپاه از شوکی که به ارتش اسرائیل وارد شد
روایت سردار بلندپایه سپاه از شوکی که به ارتش اسرائیل وارد شد

افکارنیوز نوشت: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به صد زبان می‌گوییم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها شکست خورده‌اند، ولی آن‌ها در پیدا و پنهان می‌گویند این الهام‌بخشی انقلاب اسلامی بود. وی اضافه کرد: وقتی جنگ علیه کشوری شروع می‌شود، ۲ حالت وجود دارد یا آن کشور و مردمانش استقامت و پایداری می‌کنند و […]

- روایت سردار بلندپایه سپاه از شوکی که به ارتش اسرائیل وارد شد

افکارنیوز نوشت: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به صد زبان می‌گوییم صهیونیست‌ها از فلسطینی‌ها شکست خورده‌اند، ولی آن‌ها در پیدا و پنهان می‌گویند این الهام‌بخشی انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: وقتی جنگ علیه کشوری شروع می‌شود، ۲ حالت وجود دارد یا آن کشور و مردمانش استقامت و پایداری می‌کنند و در جنگ پیروز می‌شوند، یا به دلیل عدم اعتماد به نفس و عدم آمادگی برای دفاع از کشورشان شکست می‌خورند. در ادوار گذشته هر ۲ نوع را داشته‌ایم، تاریخ به ما می‌گوید مردمانی که در جنگ استقامت نکردند و شکست خوردند، برای سال‌های متمادی تحقیر شدند و حس حقارت به مردمان آن سرزمین تحمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جنگ جهانی اول و دوم سال‌های زیادی می‌گذرد و هنوز کسانی که در این جنگ‌ها شکست خوردند حس تحقیر را به همراه دارند و کسانی که پیروز میدان جنگ بودند، آقایی و برتری را برای خودشان قائل هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: درود خداوند بر شهیدان این سرزمین که برای همیشه حس عزت، اعتماد به نفس، سربلندی و شادابی را با نثار خون خودشان به ملت ما و مردمان این سرزمین برای سال‌های متمادی عرضه کردند.

وی آشفته شدن خواب‌های پریشان صدام و حزب بعث و اربابانشان را نتیجه رشادت و ایستادگی رزمندگان و بسیجیان با ایمان دانست که با اراده قوی ایستادگی کردند و الهام‌بخش ملت‌های منطقه و دنیا شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان کرد: رژیم صهیونیستی با دژ مستحکم و همه امکانات مهندسی عظیم و فناوری‌های جدید برای محافظت و هشدار باش در دیوار عظیم و بزرگ توسط رزمندگان محدود در سرزمین محاصره شده غزه به شکست نزدیک شده است.

وی گفت: خداوند اراده کرده است و به رزمندگان مظلوم حماس هم مانند موسی (ع) یک هدیه الهی داد که در پیش چشم هزاران ماهواره و فناوری، این دیوار عظیم را شکستند و هزار رزمنده فلسطینی تا عمق ۴۰ کیلومتری سرزمین اشغالی پیش رفتند.

شریف افزود: صهیونیست‌ها برای اولین بار در تاریخ حیات ننگین‌شان هم تلفات دادند، هم اسیر و کشته دادند و بالاتر از همه و ماندگارتر از همه، ابهت پوشالی آن‌ها شکست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر سه پایه استوار بود که همیشه به آن‌ها می‌بالید و آن‌ها را به رخ اعراب و مسلمانان می‌کشید، اضافه کرد: پایه اول سیستم امنیتی بود، همین هشدارباش برای جلوگیری از غافلگیری که خداوند اراده کرده بود در این عملیات نه چشمان آن‌ها ببیند و نه گوش‌های آن‌ها بشنود، تا زمانی که رزمندگان حماس یقه آن‌ها را در برجک‌ها و پادگان‌هایشان گرفتند.

سخنگوی سپاه پاسداران، وضعیت خفت‌بار فرمانده‌هان تیپ و گردان‌های رژیم صهیونیستی موقع اسارت مقابل رزمندگان حماس را هدیه بزرگ الهی در عصر جدید برای امت اسلامی دانست و ادامه داد: دومین پایه که صهیونیست‌ها بر مبنای آن شاخ و شانه می‌کشیدند، ارتش اسرائیل بود که همگان خفت و خواری این ارتش را دیدند.

وی، پایه سوم اتکای رژیم صهیونیستی را حمایت آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث دانست که در بحران‌ها با ایجاد پل هوایی انواع امکانات را برای آن‌ها ارسال می‌کنند و امروز نیز اتاق جنگ صهیونیست‌ها را در دست گرفته‌اند و ابایی از گفتن آن هم ندارند، ولی کسی برای ناو‌های آمریکایی که به دریای مدیترانه آمده‌اند، ارزشی قائل نیست.

شریف، خطاب به سران رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها گفت: مطمئن باشید ملت مسلمان فلسطین شما را به زانو درآورده است و تا اضمحلال کامل شما را تعقیب می‌کند، امروز دنیا، دنیای علم و آگاهی است و اعلام انزجار از جنایت‌های وحشیانه صهیونیست در سراسر دنیا نشانه بیداری و هوشیاری ملت‌های جهان است.

وی با یادآوری روند غصب سرزمین فلسطین و رسیدن صهیونیست‌ها از چند هزار نفر به چند میلیون نفر از طریق تخریب خانه و مزارع فلسطینیان، سلب امنیت آن‌ها و ایجاد شهرک‌هایی که ساکنان آن پیاده نظام مسلح رژیم اشغالگر است، اظهار کرد: نیرو‌های حماس و مقاومت با شناخت کامل از دشمن این عملیات پیش‌دستانه و غافلگیرانه را انجام دادند و یک پیروزی تاریخی بزرگ و ماندگار برای جبهه مقاومت رقم خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران تأکید کرد: اگر صهیونیست‌ها همه غزه را هم بمباران کنند حیثیت نظامی و امنیتی آن‌ها بازنخواهد گشت.

وی افزود: شما مطمئن باشید رزمندگان مقاومت که این عملیات را انجام داده‌اند صهیونیست را خوب شناختند و اگر دشمن حماقت کند و جنگ زمینی را شروع کند، برگ برنده دیگری توسط جریان مقاومت رو می‌شود و یک بار دیگر خفت بزرگ‌تری را به صهیونیست‌ها تحمیل می‌کنند.

شریف گفت: مردان و زنان جریان مقاومت به ویژه حماس و جهاد اسلامی با تجربه و شجاع هستند و دشمن را خوب می‌شناسند و مصمم هستند سرزمین‌های مادری خود را پس بگیرند و اراده خداوند تحقق می‌یابد.

وی اضافه کرد: امروز جریان مقامت طوفانی‌تر، معنادارتر و جدی‌تر از همیشه است و رویکرد مقاومت و مبارزه شرایط را نسبت به گذشته متفاوت کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: خشم عمومی مردم فلسطین از تحمل ۷۵ سال تحقیر توسط صهیونیست‌ها سر برآورده است و رزمندگان راه را پیدا کرده‌اند و برای اولین بار در طوفان‌الاقصی بدون تکیه بر کسانی که غیر از حرف پشتیبانی نداشته‌اند، توانستند ژنرال‌های صهیونیستی را به زانو درآورند.

منبع: اطلاعات انلاین