بازی‌های پاراآسیایی| آقایی: انتظار کسب مدال خوشرنگتری داشتم
بازی‌های پاراآسیایی| آقایی: انتظار کسب مدال خوشرنگتری داشتم

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، زهرا آقایی پس از کسب مدال برنز دسته ۷۳- کیلوگرم رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: نخستین حضورم در مسابقات برون مرزی بود که تجربه خیلی خوبی شد و تمام تلاشم را کردم که بدون مدال برنگردم. وی با اشاره به سطح بالای مسابقات خاطرنشان […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، زهرا آقایی پس از کسب مدال برنز دسته ۷۳- کیلوگرم رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: نخستین حضورم در مسابقات برون مرزی بود که تجربه خیلی خوبی شد و تمام تلاشم را کردم که بدون مدال برنگردم.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات خاطرنشان کرد: مسابقات از سطح خیلی خوبی برخوردار بود و من انتظار کسب مدال خوشرنگتری داشتم اما شاید به خاطر تجربه نخستم در مسابقات و استرس زیاد به مدال نقره و طلا نرسیدم اما قول می دهم در مسابقات جهانی و رقابت‌های دیگر حتما مدال های خوشرنگتری کسب کنم.

ملی پوش پاراوزنه برداری بانوان با بیان این مطلب که موفقیت هایش را مدیون مربیانش است، تصریح کرد: مدالم‌ را به پدر و مادرم تقدیم می کنم. از طرفی تمام موفقیت هایم را مدیون مربیانم هستم که با تمرینات تکنیکی آنها توانستیم به این جایگاه برسیم.

پایان پیام/





منبع: فارس