با توجه به تغییر قوانین نقل و انتقالاتی و کم شدن تعداد بازیکنان بزرگسال، تیم ها ناچار هستند که بیشتر از بازیکنان جوان و آکادمی خود استفاده کنند. پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر و قهرمان فصل قبل هم از این قاعده مستثنی نیست. یحیی در این فصل بیشتر از جوان تر ها استفاده می […]

- ماموریت جدید گل محمدی به دستیارانش!

با توجه به تغییر قوانین نقل و انتقالاتی و کم شدن تعداد بازیکنان بزرگسال، تیم ها ناچار هستند که بیشتر از بازیکنان جوان و آکادمی خود استفاده کنند. پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر و قهرمان فصل قبل هم از این قاعده مستثنی نیست.

یحیی در این فصل بیشتر از جوان تر ها استفاده می کند و به تازگی هم ماموریت ویژه ای به دستیارانش در این خصوص داده است. مهرداد خانبان، محمد عسگری و اوسار ویه را ۳ دستیار گل محمدی موظف هستند تا از این به بعد بیشتر بازی های تیم جوانان و امید پرسپولیس را از نزدیک ببینند تا بازیکنان مستعد و آینده دار شناسایی شوند و در صورت لزوم به تیم بزرگسال اضافه شوند.

خانبان و اوسمار دیروز بازی پرسپولیس و استقلال در رده امید را از نزدیک دیدند و قرار است حضور آن ها در بازی های بعدی تیم های جوانان و امید ادامه دار باشد و نفرات با کیفیت برای حضور در تمرینات بزرگسالان برگزیده شوند.

منبع: خبـر ورزشی