به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در وزارت علوم برگزار شد، گفت: این رویداد پس از المپیک، بزرگترین رویداد ورزشی جهان است‌ برای همین ما یک سال قبل از این […]

- حمایت سازمان امور دانشجویان از دانشجویان ورزشکار

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان که در وزارت علوم برگزار شد، گفت: این رویداد پس از المپیک، بزرگترین رویداد ورزشی جهان است‌ برای همین ما یک سال قبل از این رویداد، تلاش بسیاری کردیم تا دانشجویان بتوانند مدال کسب کنند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان امور دانشجویان همکاری بسیار مناسبی داشته و تلاش بسیاری کرده تا ایران در این مسابقات بدرخشد.

داداش‌پور افزود: تیم ورزشی- دانشجویی ایران امسال بسیار منظم و سازمان یافته بود و جزو بهترین تیم‌های حاضر در مسابقات یونیورسیاد چین بود.

معاون دانشجویی وزیر علوم عنوان کرد: اگر ما بخواهیم در رشته‌های ورزش پیشرفت کنیم باید سرمایه گذاری در حوزه ورزش آموزش و پرورش و دانشگاه انجام شود. البته در سال‌های گذشته این موضوع در مدارس محقق شد.

وی افزود: کشورهای موفق در حوزه ورزش سرمایه گذاری مناسبی در ورزش دانشگاهی انجام داده‌اند.

داداش‌پور گفت: لیگ‌های دانشگاهی در کشور با هدف پیشرفت ورزش دانشگاهی راه اندازی شده است. قصد داریم تعداد این لیگ‌ها را امسال به عدد هفت افزایش دهیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ما وظیفه داریم از ورزشکاران دانشجو حمایت ویژه کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: سازمان امور دانشجویان از الان در حال برنامه ریزی برای یونیورسیاد سال آینده است تا دانشجویان مدال‌های رنگارنگی برای کشور کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا