به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس تهران گفت: در پی سرقت کامپیوترهای خودرو و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در محدوده جنت آباد پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس تهران گفت: در پی سرقت کامپیوترهای خودرو و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در محدوده جنت آباد پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز، در فرصت مناسب با استفاده از ابزار و آلات سرقت، کامپیوتر خودرو های موجود در خیابان را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در یکم آبان ماه هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان حرفه ای و  سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده مهرآباد تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم سه عدد باطری خودرو، دو عدد کامپیوتر خودرو، یک جفت باند خودرو ، یک عدد دستگاه جوش، ۳ عدد پنل ضبط ، ۴عدد گوشی لمسی ، یک عدد ضبط خودرو و یک عدد هارد اکسترنال سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

 وی گفت:  پس از استعلام گیری از سوابق متهم مشخص شد وی مرتکب ۳۰ فقره سرقت در زمینه محتویات خودرو، قاپ زنی و سرقت اماکن شده است.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا