سارقان و مالخران این ۱۲ استان منتظر برخورد پلیس باشند
سارقان و مالخران این ۱۲ استان منتظر برخورد پلیس باشند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از اجرای دور دوم طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور که بیشترین فراوانی وقوع جرایم خاص سرقت را دارند خبر داد و گفت: دور دوم این طرح از نیمه آبان ماه اجرا می شود. سردار رضا بنی اسدی فر در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی استاندارد سازی و […]

- سارقان و مالخران این ۱۲ استان منتظر برخورد پلیس باشند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از اجرای دور دوم طرح مقابله با سارقان و مالخران در ۱۲ استان کشور که بیشترین فراوانی وقوع جرایم خاص سرقت را دارند خبر داد و گفت: دور دوم این طرح از نیمه آبان ماه اجرا می شود.

سردار رضا بنی اسدی فر در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی رؤسا و کارکنان کلانتری ها و پاسگاه های استان اصفهان، افزود: برای تقویت بنیه علمی، آگاهی از دانش روز و همچنین آشنایی کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها با اصول و نوع برخورد و گفتار و رفتار با مردم، دوره آموزشی استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان این یگان ها از استان اصفهان آغاز شده است و این دوره های آموزشی در تمامی استان ها اجرا خواهد شد.

وی در ادامه، هوشمند سازی کلانتری ها و پاسگاه ها را از اولویت های کاری این پلیس بیان کرد و گفت: این موضوع در اولویت برنامه های پلیس پیشگیری قرار دارد و با جدیت آن را دنبال می کنیم.

 رئیس پلیس پیشگیری فراجا، به تجهیز تعداد زیادی از کلانتری ها و پاسگاه های کشور به سامانه های هوشمند پرداخت و افزود: امروز تشکیل و ارسال پرونده ها به دستگاه قضائی به صورت الکترونیکی بوده و تاثیر زیادی در کاهش وقت و هزینه مردم و کارآمدی بیشتر نیروهای پلیس داشته است.

منبع: اطلاعات انلاین