بیش از ۴۰ روز از حضور گوستاوو بلانکو در ایران می گذرد. مهاجم آرژانتینی که برای تقویت خط حمله آبی پوشان به این تیم پیوست، ابتدا تنها مشغول انجام تمرینات انفرادی شد و پس از آنکه قراردادش را با باشگاه امضا کرد، در تمرینات گروهی نیز حضور یافت. با این حال، عدم ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی در […]

- مربی استقلال وعده داد: بلانکو فردا بازی می‌کند

بیش از ۴۰ روز از حضور گوستاوو بلانکو در ایران می گذرد. مهاجم آرژانتینی که برای تقویت خط حمله آبی پوشان به این تیم پیوست، ابتدا تنها مشغول انجام تمرینات انفرادی شد و پس از آنکه قراردادش را با باشگاه امضا کرد، در تمرینات گروهی نیز حضور یافت.

با این حال، عدم ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی در هیئت فوتبال سبب شد تا بلانکو ترجیح دهد در بازی های دوستانه شرکت نکند و در مدت اخیر نیز تنها تماشاگر بازی های تیم جدیدش بوده چرا که سقف بودجه استقلال به ماکزیمم میزان تعیین شده رسیده و برای آنکه کارت بازی این بازیکن صادر شود، باید از سقف پر شده، کم شود.

باشگاه استقلال هیچ راهکاری جز کاهش قرارداد دیگر اعضای تیم نداشت تا با خالی شدن سقف تعیین شده، بتوان قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت رساند. کاری که در روزهای اخیر و با پیش قدم شدن سرمربی تیم صورت گرفت و پس از نکونام، هفت بازیکن دیگر نیز رقم قراردادهایشان را کسر کردند تا مشکلی برای ثبت قرارداد بلانکو وجود نداشته باشد.

همانطور که صبح امروز نیز خبر دادیم، با کسر قرارداد هفت بازیکن تیم، جا برای ثبت قرارداد بلانکو باز شد و او با حضور در مرکز پزشکی ایفمارک، تست های لازم را داد تا در نهایت نیز قرارداد او در هیئت فوتبال تهران به ثبت برسد و این مهاجم آرژانتینی بتواند برای تیمش به میدان برود.

حمیدرضا رجبی، مربی استقلال نیز که در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرده بود، در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم با کاهش قراردادی که کادرفنی و بازیکنان انجام دادند، باشگاه در تلاش است که بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند و او به بازی برسد و امیدواریم بتواند فردا بازی کند. باشگاه در تلاش است و جلسات متعددی با بازیکنان و کادرفنی داشته و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد. بلانکو مراحل ایفمارک را طی کرده و فقط بحث ثبت قراردادش مانده است.

بدین ترتیب می توان انتظار داشت که گوستاوو بلانکو در دیدار فردا برابر آلومینیوم برای استقلال به میدان برود تا بخشی از نگرانی های نکونام برای تقویت بخش هجومی تیم کاهش پیدا کند.

منبع: خبـر ورزشی