باشگاه استقلال برای رسیدن به سقف قرارداد و به منظور ثبت قرارداد سعید مهری قرارداد این بازیکن را ۱۶۰ میلیون تومان ثبت کرد تا بتواند از این بازیکن در هفته های ابتدایی لیگ برتر بهره ببرد. این اتفاق صورت گرفت و البته با اعتراض باشگاه هایی از جمله سپاهان و پرسپولیس همراه شد. اما اکنون […]

- قرارداد این بازیکن دیگر ۱۶۰ میلیون تومان نیست؛ استقلال و انتخاب راه سخت!

باشگاه استقلال برای رسیدن به سقف قرارداد و به منظور ثبت قرارداد سعید مهری قرارداد این بازیکن را ۱۶۰ میلیون تومان ثبت کرد تا بتواند از این بازیکن در هفته های ابتدایی لیگ برتر بهره ببرد. این اتفاق صورت گرفت و البته با اعتراض باشگاه هایی از جمله سپاهان و پرسپولیس همراه شد. اما اکنون که بازیکنان استقلال راضی  به کاهش قرارداد خود شده اند، باشگاه استقلال در نامه ای به سازمان لیگ قرارداد سعید مهری را اصلاح کرد و دیگر قرارداد  این بازیکن استقلال که به اردوی تیم ملی هم در سال جاری دعوت شده بود ۱۶۰ میلیون تومان نیست.

قرارداد سعید مهری به طور واقعی در سایت سازمان لیگ ثبت شده است و دیگر بحث پرداخت زیر میزی هم به این بازیکن مطرح نیست. باشگاه استقلال برای اجرای قانون سقف قرارداد راه سخت را در پیش گرفت که در نهایت موفق به انجام این کار شد. این کار کاهش قرارداد بازیکنان بود. پروسه ای که اجرای آن هفته ها طول کشید و البته استارت آن را جواد نکونام زد.  

منبع: خبـر ورزشی