به گزارش زیرنویس، ظهر امروز شخصی در یکی از کوچه‌های بلوار چمران شیراز با یک قبضه اسلحه گرم کمری اقدام به تیراندازی و مجروح کردن ۲ نفر کرد و با گروگان گرفتن یک خانم به خارج از شهر شیراز متواری شده است. تا کنون یک خانم در این حادثه جان باخته است. ‌عملیات تعقیب و […]

به گزارش زیرنویس، ظهر امروز شخصی در یکی از کوچه‌های بلوار چمران شیراز با یک قبضه اسلحه گرم کمری اقدام به تیراندازی و مجروح کردن ۲ نفر کرد و با گروگان گرفتن یک خانم به خارج از شهر شیراز متواری شده است.

تا کنون یک خانم در این حادثه جان باخته است. ‌عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری فرد گروگانگیر ادامه دارد.‌

جزئیات حادثه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز  پنجشنبه ۴ آبان ماه یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین مرد که یک نفر از آن‌ها مسلح به سلاح کمری بوده‌ در بلوار چمران مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲  مرد شلیک می‌کند و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می‌شوند.

در بررسی صورت گرفته یکی از مجروحان حادثه متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و دیگر مصدوم به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

شناسایی و دستگیری گروگان‌گیر قاتل مسلح و همدستانش و همچنین علت و انگیزه حادثه در دست بررسی و اقدام ویژه پلیس فارس بوده و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا