به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش وام ازدواج خود از آنان کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهاباد قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: با اشاره به اینکه در بررسی های […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی به بهانه فروش وام ازدواج خود از آنان کلاهبرداری کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهاباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص می شود که این فرد با ثبت آگهی در سایت های خرید و فروش، قصد فروش وام ازدواج خود را دارد، افزود: شکات پرونده با مشاهده این آگهی با این فرد تماس برقرار کرده و مبالغی را نیز برای تسریع در روند اقدامات بانکی به حساب وی واریز کرده بودند.

وی تصریح کرد: متهم به محض دریافت و واریز مبالغ از سوی شکات پرونده، دیگر جواب تماس های شکات را نمی دهد، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده و اقدامات فنی و پلیسی این فرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به کلاهبرداری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر: رکنـا