استقلال ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی کم‌کم با حذف از لیگ قهرمانان آسیا کنار آمده بود و امیر قلعه‌نویی این تفکر را به شاگردانش القا می‌کرد که با وجود رسیدن تا مرحله نیمه نهایی آن مسابقات، کارشان برای حضور در فینال نیمه تمام ماند و حالا باید تمام تمرکز خود را بر روی لیگ […]

- استقلال جنگ مدعیان را داغ کرد

استقلال ۱۰ سال قبل در چنین روزهایی کم‌کم با حذف از لیگ قهرمانان آسیا کنار آمده بود و امیر قلعه‌نویی این تفکر را به شاگردانش القا می‌کرد که با وجود رسیدن تا مرحله نیمه نهایی آن مسابقات، کارشان برای حضور در فینال نیمه تمام ماند و حالا باید تمام تمرکز خود را بر روی لیگ برتر و جام حذفی استوار کنند. شاگردان قلعه‌نویی توانستند در دیداری حساس با دو گل فولاد را شکست بدهند و جنگ در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی با پرسپولیس و سایر رقبا را حسابی داغ کنند.

البته در نهایت آن فصل دست استقلال از جام کوتاه ماند و همین فولاد که مسابقه را به استقلال واگذار کرده بود بالاتر از این تیم ایستاد و پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم را به خود اختصاص داد.

در روز چهارم آبان سال ۹۲ زیرنویس نقل قولی از سر الکس فرگوسن هم روی جلد خود داشت که مرد افسانه‌ای منچستر یونایتد با صراحت گفته بود کارلوس کیروش در جمع شیاطین سرخ همه‌کاره بود.

منبع: خبـر ورزشی