یکی از موضوعاتی که در روزهای گذشته درباره آن بحث‌های زیادی مطرح شد، حضور احتمالی آرمین سهرابیان در ترکیب استقلال بود. سهرابیان با عبور از دوران مصدومیت شرایط بازی کردن را به دست آورده و گفته می‌شد که در بازی با آلومینیوم در ترکیب تیمش به میدان می‌رود. این موضوع امروز در نشست خبری مربی […]

- برنامه ویژه نکونام برای استفاده از آرمین سهرابیان

 یکی از موضوعاتی که در روزهای گذشته درباره آن بحث‌های زیادی مطرح شد، حضور احتمالی آرمین سهرابیان در ترکیب استقلال بود. سهرابیان با عبور از دوران مصدومیت شرایط بازی کردن را به دست آورده و گفته می‌شد که در بازی با آلومینیوم در ترکیب تیمش به میدان می‌رود.

این موضوع امروز در نشست خبری مربی استقلال قبل از مسابقه با آلومینیوم اراک از حمیدرضا رجبی مورد پرسش قرار گرفت و او صحبت‌های جالبی را بر زبان آورد.

رجبی در این باره گفت: «درباره آرمین سهرابیان باید بگویم که ایشان فوتبالیست باکیفیتی هستند. متاسفانه در اول فصل دو مقطع مصدوم شد و نتوانست در تمرینات شرکت کند. الان شرایطش خوب است و این احتمال هست که ما سیستم تیم را تغییر بدهیم و از آرمین استفاده کنیم. با توجه به شرایط موجود برای بازی با آلومینیوم تاکتیک‌های خود را اتخاذ کرده‌ایم.»

حال باید دید جواد نکونام در بازی عصر جمعه با آلومینیوم اراک تیمش را با چه آرایشی به زمین خواهد فرستاد و آیا آرمین سهرابیان به ترکیب آبی پوشان برمی‌گردد یا خیر.

منبع: خبـر ورزشی