به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لیلا بریانیان، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران پس از شکست سه بر صفر مقابل چین اظهار داشت: در مقابل چین میزبان که از حمایت تماشاگر هم برخوردار بود، ست اول را خیلی خوب شروع کردیم، ولی بچه‌ها در ست‌های دوم و سوم راضی کننده نبودند. […]

- برای نایب قهرمانی محکوم به برد هستیم/ بازیکنانم هنوز به خودباوری نرسیده‌اند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، لیلا بریانیان، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران پس از شکست سه بر صفر مقابل چین اظهار داشت: در مقابل چین میزبان که از حمایت تماشاگر هم برخوردار بود، ست اول را خیلی خوب شروع کردیم، ولی بچه‌ها در ست‌های دوم و سوم راضی کننده نبودند.

وی افزود: احساس می‌کنم تیم هنوز به خودباوری نرسیده و جای کار دارد. در فرصتی که داشتیم نتوانستیم تیم را به آمادگی مطلوبی برسانیم. امیدوارم در رویداد‌های آتی بتوانیم عملکرد بچه‌ها را ارتقا دهیم. مسابقه امروز ما در مقابل چین حکم فینال داشت، رقابت‌ها بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در روز‌های آینده دو بازی مهم مقابل ژاپن و تایلند باید انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان تصریح کرد: برای رسیدن به سکوی نایب قهرمانی، محکوم به برد بازی‌های آینده هستیم و امیدوارم با توکل به خدا و همت بچه‌ها بتوانیم عملکرد شایسته‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا