در نشست مهم برخی اصلاح‌طلبان و سیاسیون درباره فلسطین چه گذشت؟
در نشست مهم برخی اصلاح‌طلبان و سیاسیون درباره فلسطین چه گذشت؟

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، نشست «فلسطین در سیره نظری و عملی امام» ظهر امروز با حضور سید حسن خمینی، محمدجواد ظریف، حسین علایی، معصومه ابتکار، علی کمساری نمایندگان حماس و جهاد اسلامی در تهران، جمعی از شخصیت های سیاسی و رهبران ادیان الهی، توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در حسینیه جماران برگزار شد. […]

- در نشست مهم برخی اصلاح‌طلبان و سیاسیون درباره فلسطین چه گذشت؟

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، نشست «فلسطین در سیره نظری و عملی امام» ظهر امروز با حضور سید حسن خمینی، محمدجواد ظریف، حسین علایی، معصومه ابتکار، علی کمساری نمایندگان حماس و جهاد اسلامی در تهران، جمعی از شخصیت های سیاسی و رهبران ادیان الهی، توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در حسینیه جماران برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود درباره این نشست نوشت:در یک جمع خصوصی و کارشناسی امروز در حسینیه جماران جلسه ای با حضور عده ای از آشنایان به مسائل فلسطین در قالب برنامه تلویزیونی حضور برگزار شد. من هم دعوت بودم.

واقعا خیلی جلسه جدی و کارشناسی مفید بود.

کاش به وقت پخش، اگر بشود خیلی سانسور نشود.

دکتر ظریف میگفت وقتی جایی اشغال شده است تا اشغال هست هر کاری دفاع است.

فضای جلسه، تحلیلی و کارشناسی بود نمایندگان حماس و جهاد اسلامی هم بودند.

دکتر اعلایی معتقد بود که اسراییل زمینی وارد غزه میشود اما موانع زیادی دارد من معتقد نیستم البته

خانم ابتکار در سخنرانیش گفت اجماع عمومی در مسایل داخلی هم ایجاد کنید آقای فلاحت پیشه گفت حتما یک کانال با آمریکا باز کنید تا جلوی کشیده شدن جنگ به داخل گرفته شود.

چند نفر از صاحبنظران به خصوص ظریف اعتقاد داشتند که اسراییل به دنبال تحریک آمریکاست که جنگ را به جای دیگری مثل ایران بکشد که باید هشیار بود.

دوست عزیزم دکتر حمامی رییس جامعه یهودیان ایران هم صحبت کرد که ارض موعود در اخرالزمان رفتار صهیونیست است و از رفتار خشونت آمیز صهیونیست ها ناراحت بود

اصلی ترین دلیل جلسه بازخوانی مواضع امام بود که همیشه بر دفاع از فلسطین تاکید داشت.

آیه الله حسن آقای خمینی خیلی عاطفی و حماسی صحبت کرد. ایکاش برای مسایل داخلی و توجه به نظرات مردم هم چنین اتفاقاتی می افتاد.

منبع: اطلاعات انلاین