بازی‌های پاراآسیا| ایران روی سکوی دوم قدم می‌زند/ عبور از مرز ۱۰۰ مدال آسیایی
بازی‌های پاراآسیا| ایران روی سکوی دوم قدم می‌زند/ عبور از مرز ۱۰۰ مدال آسیایی

ورزشکاران کشورمان امروز جمعه پنجم آبان ماه و روز پنجم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو خوش درخشیدند. * تیم ملی گلبال مردان ایران صبح امروز در دیدار رده‌بندی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر کره جنوبی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شدند و به مدال برنز دست یافت.  *تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده بندی […]

- بازی‌های پاراآسیا| ایران روی سکوی دوم قدم می‌زند/ عبور از مرز ۱۰۰ مدال آسیایی

ورزشکاران کشورمان امروز جمعه پنجم آبان ماه و روز پنجم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو خوش درخشیدند.

* تیم ملی گلبال مردان ایران صبح امروز در دیدار رده‌بندی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر کره جنوبی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شدند و به مدال برنز دست یافت. 

*تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران در دیدار رده بندی برابر چین با نتیجه ۷۹-۳۵ به برتری دست یافت تا ایران مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.

 *علی اکبر غریب شاهی و سامان رضی در رقابت‌های پاراوزنه برداری، در  وزن ۱۰۷ کیلوگرم به روی تخته رفتند. غریب‌شاهی با مهار وزنه ۲۵۱ کیلوگرم علاوه بر رکوردشکنی به مدال طلا رسید. سامان رضی هم وزنه ۲۳۵ کیلوگرم را مهار کرد و موفق به کسب مدال برنز شد.

*علی‌سینا منشازاده در ماده کامپوند بازی‌های پاراآسیایی در دیدار پایانی به مصاف کمانداری از هند رفت و پس از تساوی ۱۴۴-۱۴۴، در تیر طلایی موفق به شکست این حریف شد و مدال طلای این مسابقات را بدست آورد.

*صبح امروز تیم بانوان ایران مقابل تایلند به میدان رفت و با برتری ۳ بر صفر مقابل این حریف، به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره در بازی‌ها رسید. تیم کشورمان در این رقابت با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۷ از سد تایلند گذشت و مدال نقره را برای کاروان ایران به ارمغان آورد. 

*وحید علی نجیمی در دوی ۴۰۰ متر مردان در کلاس T13 در ورزشگاه هوانگ لونگ شهر هانگژو با زمان ۵۰.۰۳ ثانیه به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید. همچنین امید ظریف با ۵۰.۷۹ ثانیه در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

*عرفان بُندری از ایران در ماده پرتاب نیزه کلاس F54 با پرتاب ۲۸ متر و ۲۸ سانتیمتر موفق به کسب مدال طلای چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی شد

*سامان پاکباز در رقابت پرتاب وزنه کلاس F12 مردان با رکورد ۱۵.۵۴ متر قهرمان شد و به مدال طلا رسید. همچنین علی شمشیری دیگر ملی‌پوش ایران در این ماده، با رکورد ۱۴.۱۴ متر صاحب مدال برنز شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین