غول‌های اسکاتلندی رنجرز بلیت طلایی بزرگترین تورنمنت باشگاهی تاریخ را در دست دارند.  جام جهانی باشگاه‌ها با ۳۲ تیم، که انتظار می‌رود جایزه بزرگی به ارزش ۵۰ میلیون پوند برای هر تیم داشته باشد، در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده آغاز خواهد شد. برندگان لیگ قهرمانان از سال ۲۰۲۱ تا این فصل، در کنار هشت […]

- خبر تلخ برای شیاطین‌سرخ؛ تورنمنت یک میلیارد پوندی از دسترس منچستریونایتد دور شد!

غول‌های اسکاتلندی رنجرز بلیت طلایی بزرگترین تورنمنت باشگاهی تاریخ را در دست دارند. 

جام جهانی باشگاه‌ها با ۳۲ تیم، که انتظار می‌رود جایزه بزرگی به ارزش ۵۰ میلیون پوند برای هر تیم داشته باشد، در سال ۲۰۲۵ در ایالات متحده آغاز خواهد شد. برندگان لیگ قهرمانان از سال ۲۰۲۱ تا این فصل، در کنار هشت باشگاه از فهرست چهار ساله ضریب نتایج اروپایی، به این رقابت‌ها راه خواهند یافت. فیفا می‌خواهد از هر کشور فقط یک باشگاه از لیست مبتنی بر عملکرد واجد شرایط باشد. این بدان معناست که منچستریونایتد، بارسلونا، اینتر یا دورتموند باید برای ورود به این رقابت‌ها در این دوره لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند.

در جدول رده‌بندی فعلی، چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید و قهرمانان این فصل لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ، لیورپول، رم، ویارئال، پاری‌سن‌ژرمن، بنفیکا، آژاکس و رنجرز همراه خواهند شد. اما تیم رنجرز فقط از سالزبورگ، بروژ، شاختار دونتسک و اسلاویا جلوتر است، به این معنی که آنها احتمالاً برای ادامه رقابت باید به مرحله حذفی لیگ اروپا برسند.

منچستریونایتد در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد تا به تلاش برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد، و در عین حال سخت‌ترین بازی در لیگ برتر را پیش رو دارد. شیاطین سرخ روز یکشنبه میزبان منچسترسیتی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: کثیف‌ترین تیم‌های لیگ برتری در ۵ سال اخیر/ یکی از پرطرفدارترین‌ها در صدر

منبع: خبـر ورزشی