آرزو دارم روزی برای مردم فلسطین بخوانم
آرزو دارم روزی برای مردم فلسطین بخوانم

محمد گلریز گفت: هنرمندان ما جمع شدند که حمایت‌های خود را از مردم فلسطین و همچنین انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب اعلام کنند. من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری وظیفه خودم دانستم تا در این عرصه وارد میدان شوم و با صدای حقیر خودم و کار‌هایی که می‌توانم در […]

- آرزو دارم روزی برای مردم فلسطین بخوانم

محمد گلریز گفت: هنرمندان ما جمع شدند که حمایت‌های خود را از مردم فلسطین و همچنین انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل غاصب اعلام کنند. من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری وظیفه خودم دانستم تا در این عرصه وارد میدان شوم و با صدای حقیر خودم و کار‌هایی که می‌توانم در این رابطه انجام دهم جامعه را ترغیب و تشویق کنم که حامی رزمندگان فلسطین و مقاومت باشند.

وی افزود: ما هنر را باید در جا‌هایی خرج کنیم که لازم است. امروز، واقعا آزادگان جهان احتیاج به این مسائل دارند و می‌بینیم که در اعصار مختلف ملت‌های کشور‌های دیگر چقدر در این رابطه فعالیت دارند و به صحنه می‌آیند و ما هم باید به وظیفه خودمان عمل کنیم و در عرصه هنر‌های مختلف وارد میدان شویم.

گلریز گفت: هنرمندان ما اکثرا ثابت کردند که در مواقع حساس و در جا‌هایی که لازم بوده است پای کار آمدند و حمایت کردند و با کار‌های هنری خودشان در عرصه‌های مختلف خیلی تاثیرگذار بودند.


بیشتربخوانید


او که کاری با نام فلسطین با شعری از مرحوم محمود شاهرخی و آهنگسازی یک بسیجی به نام رمضان عظیمی عرضه کرده گفت: خواندن برای مردم غزه و فلسطین را افتخاری برای خودم می‌دانم. آرزو دارم برای مردم فلسطین بخوانم و اگر حمایت شوم و سرمایه‌گذاری کنند و از خداوند می‌خواهم که آلبومی برای مردم فلسطین آماده کنم.

این خواننده حماسی افزود: همیشه در عرصه سروده‌های حماسی، آیینی و کار‌هایی که برای شهدا انجام شده همیشه پیشقدم بودم، ولی خودم به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم و باید حمایت شوم. این را وظیفه خودم می‌دانم و افتخار می‌کنم که در این راه انجام وظیفه کنم.

منبع: ایرنا

+