غیبت رونالدو از تیم منتخب آسیا صدای سعودی‌ها را درآورد
غیبت رونالدو از تیم منتخب آسیا صدای سعودی‌ها را درآورد

به گزارش زیرنویس، مسابقات هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در هفته جاری به پایان رسید. در همین رابطه AFC بهترین های هفته گذشته را در قالب تیم منتخب معرفی کرد. در این تیم منتخب رامین رضاییان ستاره سپاهان و سعید صادقی بازیکن پرسپولیس به عنوان دو ایرانی در این منتخب هفته سوم […]

به گزارش زیرنویس، مسابقات هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در هفته جاری به پایان رسید. در همین رابطه AFC بهترین های هفته گذشته را در قالب تیم منتخب معرفی کرد.

در این تیم منتخب رامین رضاییان ستاره سپاهان و سعید صادقی بازیکن پرسپولیس به عنوان دو ایرانی در این منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند.

- غیبت رونالدو از تیم منتخب آسیا صدای سعودی‌ها را درآورد

اما رسانه های عربستان از غیبت کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی النصر در ترکیب تیم منتخب هفته تعجب کردند. توئیتر برنامه «برنامج الدیربی» عربستان با ابراز تعجب نوشت: علی رغم درخشش کریستیانو رونالدو در بازی با الدحیل قطر اما AFC او را در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا نگذاشت!

النصر عربستان مقابل الدحیل قطر با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید. رونالدو در این بازی دبل کرد و پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پایان پیام/





منبع: فارس