مقصد مهدی طارمی لو رفت
مقصد مهدی طارمی لو رفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مهدی طارمی ستاره اول فوتبال ایران که این روزها در اروپا با پیراهن پورتو می درخشد بعد از مدتها حرف و حدیث درباره حضورش در یکی از باشگاههای بزرگ اروپایی در نهایت تصمیم گرفت در پورتو بماند و چند ماه بعد و در پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاددست به انتخاب […]

- مقصد مهدی طارمی لو رفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مهدی طارمی ستاره اول فوتبال ایران که این روزها در اروپا با پیراهن پورتو می درخشد بعد از مدتها حرف و حدیث درباره حضورش در یکی از باشگاههای بزرگ اروپایی در نهایت تصمیم گرفت در پورتو بماند و چند ماه بعد و در پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاددست به انتخاب بزند.

این روزها درباره مقصد بعدی مهدی حرف زیاد است اما خود او ترجیح داده هدف بعدی‌اش را لو ندهد.

با وجود این سکوت وی اما یکی از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور این بازیکن در اینتر خبر داده است.

رحمان رضایی در لابلای مصاحبه ای مفصل با اسپورت ایتالیا گفته است: در اردن به او گفتم که در روزنامه ها خواندم که اینتر به دنبال توست. او به من فهماند که تمرکزش روی این موضوع است تا بهترین عملکردش را ارائه کند و در تمام این ماه ها بهترینش را در زمین گذاشته تا بتواند راهی تیم بزرگی شود. اینتر سال قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. او از این خبر بسیار خوشحال شد. اینتر اکنون در صدر جدول ایتالیا قرار دارد. برای طارمی مهم است که ببیند عملکرد نراتزوری چقدر خوب است، او واقعا دوست دارد به چنین تیمی برود. او احساس می کند برای ماجراجویی مانند پیوستن به اینتر آماده است.

منبع: اطلاعات انلاین