وقتی لاله گوش درباره خطر این بیماری آژیر می‌کشد
وقتی لاله گوش درباره خطر این بیماری آژیر می‌کشد

مشرق نوشت: محققان دریافته اند که بیماری های قلبی ممکن است زیر مجموعه‌ای از بیماران مبتلا به پیری زودرس و رشد زودرس بیماری عروق کرونر را تشخیص دهند که پیش بینی آن ممکن است با اقدامات پیشگیرانه اولیه بهبود یابد. در نتیجه، وقتی بافت الاستیک در اطراف رگ های خونی کوچک در گوش شروع به […]

وقتی لاله گوش درباره خطر این بیماری آژیر می‌کشد

مشرق نوشت: محققان دریافته اند که بیماری های قلبی ممکن است زیر مجموعه‌ای از بیماران مبتلا به پیری زودرس و رشد زودرس بیماری عروق کرونر را تشخیص دهند که پیش بینی آن ممکن است با اقدامات پیشگیرانه اولیه بهبود یابد.

در نتیجه، وقتی بافت الاستیک در اطراف رگ های خونی کوچک در گوش شروع به انحطاط می کند. این همان نوع تغییر است که در رگ های خونی رخ می دهد زمانی که بیماری عروق کرونر دارد. بنابراین دانشمندان نتیجه گرفتند که تغییرات مشهود می تواند نشانه ای از تغییرات جدی تر در رگ های خونی اطراف قلب باشد.

اغلب دانشمندان و پزشکان بر این باورند وجود چین و چروک روی گوش ها در ۵۰ سالگی و پایین تر می تواند نشانه خوبی باشد که بدن به اندازه کافی سالم نیست.

به همین دلیل، اگر چین و چروک گوش داشته باشید و یا کسی را می شناسید که اینگونه است مهم است با پزشک مشورت کنید که بتواند خون را آزمایش کند و مشخص کند که آیا این شاخص عجیب دارای حقیقت است یا خیر. و به خاطر داشته باشید، بیماری های قلبی را می توان درمان کرد.

 

منبع: اطلاعات انلاین