بازی‌های پاراآسیایی| شریفیان: هانگژو باکیفیت‌ترین دوره بود
بازی‌های پاراآسیایی| شریفیان: هانگژو باکیفیت‌ترین دوره بود

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان با اشاره به نتایجی که شناگران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به دست آوردند، اظهار داشت: من در چهار دوره بازی‌های پاراآسیایی حضور داشتم. این دوره باکیفیت ترین دوره‌ای بوده که در آن شرکت کرده‌ام. سطح مسابقات بسیار بالا […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان با اشاره به نتایجی که شناگران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به دست آوردند، اظهار داشت: من در چهار دوره بازی‌های پاراآسیایی حضور داشتم. این دوره باکیفیت ترین دوره‌ای بوده که در آن شرکت کرده‌ام. سطح مسابقات بسیار بالا بود و ما هم توانستیم نتایج خوبی بگیریم. چه در بخش نابینایان و چه در بخش جانبازان و توان‌یابان نتایج خیلی خوبی گرفتیم. البته این نتایج نشان می‌دهد که برای چهار سال آینده کار بسیار سختی داریم.

وی با اشاره به جوان شدن ترکیب تیم ملی شنا گفت: ما شناگران نوجوان و جوان دیگری هم داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اما چون شرط حضور در این رقابت‌ها، مدال آوری بود، نتوانستیم تعداد شناگر بیشتری را همراه خود بیاوریم. البته تفکر ستادی است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. اما اگر می‌خواهیم روند رشد شنا را ادامه دهیم، باید شرایط حضور ورزشکاران در رویدادهای مختلف را فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان ادامه داد: ما راهی جز جوان‌گرایی نداریم. البته کارگری هم همین نظر را دارند و گفته‌اند که ما جوانگرایی کنیم.‌ به نظرم اگر در این مسیر درست حرکت کنیم، می‌توانیم در پارالمپیک پاریس یا پارالمپیک لس آنجلس به مدال برسیم. شنا رشته سختی است و شرایط آماده‌سازی ویژه‌ای را می‌خواهد. بنابراین برای رشد، نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس