به گزارش زیرنویس به نقل از مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون ۷۳۲۶ نفر به شهادت رسیدند. ۳۰۳۸ نفر از این شهدا کودک و ۱۷۲۶ نفر زن هستند. این وزارت همچنین اعلام کرد که ۴۱۴ نفر از این شهدا سالخورده هستند. آمار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون ۷۳۲۶ نفر به شهادت رسیدند.

۳۰۳۸ نفر از این شهدا کودک و ۱۷۲۶ نفر زن هستند.

این وزارت همچنین اعلام کرد که ۴۱۴ نفر از این شهدا سالخورده هستند.

آمار مجروحان نوار غزه نیز تا این لحظه به ۱۸۹۶۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر(۱۵ مهر) تا کنون در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی ۱۱۰ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

این وزارت همچنین اعلام کرد که ۱۹۰۰ فلسطینی دیگر در کرانه باختری مجروح شده‌اند.

خبرگزاری فلسطین نیز اعلام کرد که بامداد امروز رژیم صهیونیستی بامداد امروز ۱۱ نفر در بیت لحم، ۶ نفر در نابلس و ۱۶ نفر در الخلیل از جمله یک زن را بازداشت کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.