وحید امیری هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس که در دیدار این تیم مقابل النصر عربستان دچار مشکل مصدومیت شده همچنان دور از میادین خواهد بود. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد وحید امیری قادر به حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس برای بازی‌های لیگ برتر خواهد بود اما اخبار رسیده از اردوی تیم […]

- دردسر تازه برای یحیی/ ستاره پرسپولیس باز هم بازی نمی‌کند!

وحید امیری هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس که در دیدار این تیم مقابل النصر عربستان دچار مشکل مصدومیت شده همچنان دور از میادین خواهد بود. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد وحید امیری قادر به حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس برای بازی‌های لیگ برتر خواهد بود اما اخبار رسیده از اردوی تیم حاکی از آن است فعلا شرایط مهیا نیست.

ظاهرا با توجه به حساسیت حضور پرسپولیس در دیدارهای آتی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان (که پرسپولیس قطعاً به برد مقابل این تیم برای جبران ۳ امتیاز از دست رفته در بازی رفت نیاز دارد) فعلاً شرایط برای بازگشت وحید امیری مهیا نیست و گل محمدی با اینکه به بازیکنانش نیاز مبرم دارد ولی نمی‌خواهد ریسک کند. شاید این هم دردسر دوباره ای برای سرمربی پرسپولیس در روزهای مصدمیت تعدادی از بازیکنانش باشد.

این بازیکن پیش از این نیز در تابستان سال گذشته به دلیل مصدومیت و جراحی از ناحیه کمر چندماه دور از میادین بود اما به موقع تا پیش از بازی‌های جام جهانی به فرم مطلوب برگشت و همراه با کاروان تیم ملی عازم جام جهانی شد. هرچند که در رقابت‌های ۲۰۲۲ قطر هرگز نتوانست تیم ملی را همراهی کند. حالا هم با گذشت بیش از ۴۰ روز از آسییب دیدگی‌اش هنوز کادر پزشکی بازگشتش را تأیید نکرده‌اند.

ناگفته نماند؛ وحید امیری تا اینجا در ۴ دیدار پرسپولیس به طور ثابت در ترکیب این تیم حضور پیدا کرده است. او در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور، ذوب آهن و فولاد مجموعاً ۳۶۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس حضور داشته ولی پس از اولین دیدار پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (در دقیقه پایانی مصاف مقابل هم النصر عربستان) دچار مصدومیت شد و پس از آن دیگر قادر به همراهی پرسپولیس نبود. آن دیدار در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه برگزار شد و پس از آن وحید امیری به ترتیب دیدار مقابل الدحیل قطر، گل گهر سیرجان، پیکان و استقلال تاجیکستان را از دست داد و با این شرایط به بازی روز یکشنبه هفتم آبان ماه مقابل ملوان هم نمی‌رسد. مگر اینکه در این حدفاصل اتفاق خاصی رخ بدهد!

منبع: خبـر ورزشی