استقلال ۱ – ۰ آلومینیوم/ آبی‌پوشان به دنبال رسیدن به صدر جدول
استقلال ۱ – ۰ آلومینیوم/ آبی‌پوشان به دنبال رسیدن به صدر جدول

مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۳ دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال پذیرای تیم آلومینیوم در ورزشگاه آزادی است. استقلال برای صعود به صدر جدول حتی به صورت موقت، به دنبال کسب امتیازات دیدار برابر آلومینیوم است. هر چند که آبی‌ها می‌توانند امیدوار باشند نتایج به نحوی صورت […]

- استقلال ۱ - ۰ آلومینیوم/ آبی‌پوشان به دنبال رسیدن به صدر جدول

مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۳ دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال پذیرای تیم آلومینیوم در ورزشگاه آزادی است.

استقلال برای صعود به صدر جدول حتی به صورت موقت، به دنبال کسب امتیازات دیدار برابر آلومینیوم است. هر چند که آبی‌ها می‌توانند امیدوار باشند نتایج به نحوی صورت بگیرد که با تفاضل بهتر نیز بتوانند بالاتر از پرسپولیس در رتبه اول جدول رده بندی قرار بگیرند.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم که پس از یک پیروزی شیرین خارج از خانه برابر نساجی پای به زمین مسابقه می‌گذارد، در اندیشه حفظ روند خوب خود در هفته‌های گذشته است. آن‌ها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و می‌خواهند به شگفتی سازی ادامه دهند.

گروه داوری: سیدرضا مهدوی / کمک ها: علیرضا ایلدروم – امیررضا آشورماهانی؛ داور چهارم: علی صفایی / ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ابولفضل جلالی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

 ترکیب آلومینیوم:
محمد خلیفه، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی
سرمربی: مجتبی حسینی

کارت زرد:
استقلال: آرمان رمضانی (۱۱)

آلومینیوم: احسان قهاری (۱۴)

گل اول استقلال به آلومینیوم توسط آرمان رمضانی در دقیقه ۳۷

 

 لحظات حساس:

دقیقه ۷: مهرداد محمدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که در چالش با بهروز نوروزی فرد در محوطه جریمه سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۸: استقلال از سمت چپ موقعیتی را ایجاد کرد. پاس جلالی به رمضانی و ورود این بازیکن به درون محوطه جریمه، با شوت محکم آرمان همراه شد که خلیفه با واکنشی به موقع توپ را دور کرد و در برگشت نیز ضربه یامگا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: روی پاس رو به عقب و کم جان مدافع آلومینیوم، رمضانی می‌توانست صاحب یک موقعیت تک به تک شود که خروج به موقع خلیفه و تکل او باعث شد این فرصت برای استقلال از دست برود. پس از برخورد رمضانی و گلر آلومینیوم روی این صحنه، داور یک اخطار به رمضانی نشان داد.

دقیقه ۱۳: سعید مهری از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او زاویه نداشت و خلیفه به راحتی آن را مهار کرد.

دقیقه ۲۲: آلومینیوم چسبیده به پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته در موقعیت مناسبی شد، ولی ضربه تبریزی بد زده شد و با برخورد به دیواره دفاعی دور شد.

دقیقه ۳۰: آلومینیوم از سمت چپ و توسط قهاری و با فرار از تله آفساید، یک حرکت را آغاز کرد که ارسال این بازیکن به دهانه دروازه پیش از رسیدن به تبریزی، با ضربه به موقع سهرابیان دور شد.

باشگاه خبرنگاران