لحظه ظهور نصرالله در تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است
لحظه ظهور نصرالله در تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در رمزگشایی از سکوت سید حسن نصرالله طی روز‌های اخیر نوشت: لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است! شبکه المیادین نوشت: دشمنان قبل از دوستان منتظر حضورش هستند تا جادو را در هوادارانش برانگیزد. غیبتش باعث رعب و وحشت دشمنانش شده است. شهرک‌نشینان صهیونیست به سخنان نصرالله بیش […]

- لحظه ظهور نصرالله در تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در رمزگشایی از سکوت سید حسن نصرالله طی روز‌های اخیر نوشت: لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است!

شبکه المیادین نوشت: دشمنان قبل از دوستان منتظر حضورش هستند تا جادو را در هوادارانش برانگیزد. غیبتش باعث رعب و وحشت دشمنانش شده است. شهرک‌نشینان صهیونیست به سخنان نصرالله بیش از سخنان رهبران‌شان اعتماد دارند زیرا آن‌ها می‌دانند که اگر وعده داد به وعده‌اش عمل می‌کند و اگر حرفی بزند به آن عمل می‌کند و اگر انگشت خود را بلند کرد اتفاق بزرگی رخ می‌دهد. جهانیان همه می‌خواهند دلیل سکوت سیدحسن نصرالله را بدانند؛ سکوتی که رسانه‌های اسرائیلی آن را «ابهام کشنده» می‌نامند.

«حزب‌الله قهرمان جهان در گمراه کردن استراتژیک و خوانش جبهه داخلی اشغالگر است» شبکه دوازده تلویزیون رژیم اشغالگر سکوت سید مقاومت را اینچنین تحلیل کرد. و اما پیام این سکوت را روزنامه هاآرتص در یک جمله خلاصه کرد: «لحظه ظهور نصرالله در صفحه تلویزیون روز قیامت در اسرائیل است».

تعداد بازدید : ۰

منبع: اطلاعات انلاین