ادعای جالب بازیکن استقلال با قرارداد عجیب؛ من قراردادم را کم نکردم!/ بقیه بازیکنان قراردادشان را کم کردند
ادعای جالب بازیکن استقلال با قرارداد عجیب؛ من قراردادم را کم نکردم!/ بقیه بازیکنان قراردادشان را کم کردند

هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم با وجود تمام مشکلات همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و تلاش کند.

 

سعید مهری پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم گفت: بازی سختی بود و بعد از اینکه ۱۰ نفره هم شدیم خیلی سخت‌تر شد، خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره اینکه اواخر بازی با آلومینیوم با عصبانیت بازی می‌کرد، یادآور شد: صحنه اخراج مرادمند را اگر ببینید، اصلاً خطا نبود که اخطار داشته باشد. مگر الان ورزشگاه آزادی مجهز به VAR نیست؟ برای بازی‌های آسیایی استفاده می‌شود و فقط ما نمی‌توانیم این سیستم را داشته باشیم؟ الان تیم ما ۲۰ دقیقه تحت فشار بود و بازی بعد هم مرادمند محروم است. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر VAR را بیاوریم و استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «با شرایط ابتدای فصل، فکر می‌کردید الان در صدر جدول باشید؟»، تصریح کرد: استقلال هر چقدر هم که مشکل داشته باشد باید برای قهرمانی بجنگد و ما هم باید تلاش کنیم.

مهری درباره روند صعودی استقلال در جدول خاطر نشان کرد: خدا را شکر روندی صعودی داریم و مشکلات مالی کم و بیش حل شده و فقط برای سال گذشته مانده است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک مشکلات حل خواهد شد.

این بازیکن در واکنش به کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه او هم قراردادش را کم کرده است یا خیر، تصریح کرد: بله بازیکنان قراردادشان را کم کردند، اما من قراردادم را کم نکردم! تیم ما خیلی همدل است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: پیروزی ۱۰ نفره استقلال در شب آرمانی/ پوکر تیم نکونام با طلسم‌شکنی بزرگ!

منبع: خبـر ورزشی