مهری: چرا فقط در آسیا از VAR ورزشگاه آزادی استفاده می‌شود؟!
مهری: چرا فقط در آسیا از VAR ورزشگاه آزادی استفاده می‌شود؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید مهری پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی سختی بود و پس از اینکه ۱۰ نفره هم شدیم خیلی سخت‌تر شد. در کل ۱۴-۱۳ دقیقه هم وقت اضافی اعلام شد، خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. وی درمورد […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید مهری پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی سختی بود و پس از اینکه ۱۰ نفره هم شدیم خیلی سخت‌تر شد. در کل ۱۴-۱۳ دقیقه هم وقت اضافی اعلام شد، خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درمورد دلیل عصبانیت بازیکنان استقلال در اواخر بازی، گفت:  اگر صحنه اخراج مرادمند را ببینید، اصلاً خطا نبود که اخطار داشته باشد. فقط یک سوال ذهن مرا درگیر کرده است. مگر الان ورزشگاه آزادی مجهز به VAR نیست؟ فقط برای برای بازی‌های آسیایی استفاده می‌شود و برای ما نتوان از آن استفاده کرد؟ باید از این سیستم استفاده کنیم.

هافبک استقلال ادامه داد:  تیم ما ۲۰ دقیقه تحت فشار بود و بازی بعد هم مرادمند محروم است. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر VAR را بیاوریم و استفاده کنیم.

مهری در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط ابتدای فصل باور می‌کند الان با ۱۸ امتیاز صدرنشین باشند، گفت: استقلال هر چقدر هم که مشکل داشته باشد باید برای قهرمانی بجنگد. ما هم باید تمام تلاش خود را برای این تیم بزرگ و هوادارانش بکنیم.

وی درمورد روند صعودی استقلال، گفت: خدا را شکر فعلا روندی صعودی داریم و مشکلات مالی کم و بیش حل شده و فقط برای سال گذشته مانده است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک مشکلات حل خواهد شد.

هافبک استقلال در واکنش به کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه او هم قراردادش را کم کرده است یا خیر، تصریح کرد: من کم نکردم اما سایر بازیکنان کم کردند. تیم ما خیلی همدل است.  ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل  نتیجه خوبی کسب کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس