مارتینز: صد بار دیگر با شمس آذر بازی کنیم نمی‌بازیم
مارتینز: صد بار دیگر با شمس آذر بازی کنیم نمی‌بازیم

به گزارش  زیرنویس از اهواز، خوان ایگناسیو مارتینز درمورد شکست یک بر صفر فولاد مقابل شمس آذر، اظهار داشت: ناراحت و عصبی هستم. البته از تلاش بازیکنانم و بازی خوبی که انجام دادند، خیلی راضی هستم. اگر در سایر دیدارها نیز اینگونه بازی کنیم، کمتر می‌بازیم. اگر صد بار دیگر مقابل شمس آذر بازی کنیم، […]

به گزارش  زیرنویس از اهواز، خوان ایگناسیو مارتینز درمورد شکست یک بر صفر فولاد مقابل شمس آذر، اظهار داشت: ناراحت و عصبی هستم. البته از تلاش بازیکنانم و بازی خوبی که انجام دادند، خیلی راضی هستم. اگر در سایر دیدارها نیز اینگونه بازی کنیم، کمتر می‌بازیم. اگر صد بار دیگر مقابل شمس آذر بازی کنیم، فقط همین یک بار می‌بازیم.فوتبال استفاده کردن از موقعیت‌هاست و اشتباه نکردن است. وقتی یک بار اشتباه کردیم، گل را دریافت کردیم. به مربی و تیم شمس آذر تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به اینکه چرا عباس زاده پنالتی خود را از دست داده، ادامه داد: دوست دارید چه جوابی به شما بدهم؟ من هم عصبانی‌ام. شما می‌دانید که چرا هواداران عصبانی هستند؟ به خاطر اینکه ما را خیلی دوست دارند و می‌خواهند ما ببریم. الان هم غمگین هستند که پنالتی را گل نکردیم. می‌دانید عباس زاده کجاست؟ روی صندلی نشسته و دارد گریه می‌کند. ما ۳ بار با او صحبت کردیم که بتوانیم به او روحیه بدهیم ولی هنوز او نتوانسته لباسش را عوض کند. یک سوال میپرسم از نظر شما عباس زاده می‌خواست گل بزند یا توپ را از دست بدهد؟ هواداران هم متوجه می‌شوند که او نیز یک انسان است و اشتباه می‌کند. تا هفته دیگر او ریکاوری می‌شود و خوب می‌شود. لحظات خوبی نیز در آینده خواهیم داشت تا هواداران از حضور این بازیکن خوشحال شوند. از صمیم قلبم از هواداران تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد ادامه داد: به نظرم در بازی مقابل هوادار، استقلال خوزستان و شمس آذر، ما در این بازی بهتر از همه بودیم ولی باختیم. هیچکس در دنیای فوتبال نمی‌داند چیست. از ۲ طرف ما توانستیم توپ ارسال کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. حتی پس از اینکه پنالتی را از دست دادیم، یک موقعیت داشتیم که گل بزنیم ولی نشد. 

پایان پیام/





منبع: فارس