به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «وحید علی نجیمی» پس از کسب مدال نقره در دو ۴۰۰ متر گفت: فشار زیادی روی من بود. با اینکه هدف‌گذاری خودم طلا بود، اما کسی از من انتظار طلا نداشت، چون حمایت طلایی از من نشده بود. وی با انتقاد از سیاست‌های غلط کمیته ملی پارالمپیک […]

نجیمی: کسی از من انتظار طلا نداشت/ با نگاه مدال‌آوری فشار زیادی روی دونده‌ها است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «وحید علی نجیمی» پس از کسب مدال نقره در دو ۴۰۰ متر گفت: فشار زیادی روی من بود. با اینکه هدف‌گذاری خودم طلا بود، اما کسی از من انتظار طلا نداشت، چون حمایت طلایی از من نشده بود.

وی با انتقاد از سیاست‌های غلط کمیته ملی پارالمپیک در خصوص نحوه انتخاب ملی‌پوشان دونده گفت: دونده‌ها مدال‌هایشان با صدم ثانیه بدست می‌آید، اما متاسفانه سیاست کمیته ملی پارالمپیک فقط کسب مدال است و این فشار زیادی به دونده‌ها و حتی شناگران می‌آورد. ضمن اینکه مسابقات انتخابی زیاد در طول سال باعث مصدومیت ورزشکار می‌شود و من برای رسیدن به این رقابت‌ها چهار بار در انتخابی شرکت کردم که این اصلا درست و علمی نیست.

علی نجیمی در پایان گفت: از کارگری خواهش می‌کنم به دونده‌ها به چشم سایر رشته‌ها نگاه نکنند شاید یک نفر در صدم ثانیه از رده ششم به مقام اول برسد. نگاه صد درصدی مدال‌آوری روی دونده‌ها فشار مضاعف روحی و روانی بوجود می‌آورد و این موضوع نتیجه‌ای جز از بین رفتن انرژی دونده ندارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا