بابایی: روزبه چشمی هر چه بگوید، حق دارد
بابایی: روزبه چشمی هر چه بگوید، حق دارد

بازیکن استقلال گفت: روزبه چشمی بزرگ تیم ماست و حرص و جوش زیادی می‌خورد. او هر چه بگوید، حق دارد.

به گزارش زیرنویس، پیمان بابایی پس از بازی استقلال و آلومینیوم گفت: خداراشاکرم که توانستیم ۳ امتیازی بازی را کسب کنیم، بازی سختی بود ولی پیش هوادارانمان نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم. به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صاحبان اصلی این تیم هواداران هستند و همیشه در روزهای خوب و بد حامی ما بودند و ما را حمایت کردند. از اینکه دارند از بازی ما لذت می‌برند، ما نیز خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. از این بعد نیز خواهش می‌کنم که ما را حمایت کنند و تنها نگذارند. استقلال روزهای سختی را سپری کرده است.

وی در خصوص وضعیت مالی اظهار داشت: اوضاع مالی نه آنچنان خوب نشده ولی دارد خوب پیش می‌رود. ان‌شاءالله بتوانیم هم با بازی‌های خوبمان و هم با مدیریت خوبی که داریم، بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

بابایی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: در حال طی کردن روند درمانی‌ام هستم. ۲ هفته است که مصدوم شده‌ام و فکر می‌کنم هفته دیگر بتوانم در کنار بچه‌ها تمرین کنم.

بازیکن استقلال اظهار داشت: هر روز در حال بهتر شدن هستیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

بابایی در خصوص اینکه چرا روزبه چشمی در مسابقه آنقدر عصبانی به نظر می‌رسید، اظهار داشت: روزبه بزرگ تیم است و حرص و جوش می‌خورد. چشمی هر چه بگوید، حق دارد. او رهبر تیم ماست.

منبع: فارس