به گزارش زیرنویس به نقل از روسیا الیوم، «پیتر لرنر» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در فرافکنی آشکار از ناکامی نظامیان این رژیم در ورود به غزه ادعا کرد که این عملیات جزیی از پاکسازی زمینی برای آمادگی ارتش برای عملیات گسترده زمینی به غزه است. سخنگوی ارتش صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ABC […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روسیا الیوم، «پیتر لرنر» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در فرافکنی آشکار از ناکامی نظامیان این رژیم در ورود به غزه ادعا کرد که این عملیات جزیی از پاکسازی زمینی برای آمادگی ارتش برای عملیات گسترده زمینی به غزه است.

سخنگوی ارتش صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ABC آمریکا در واکنش به پرسش خبرنگار که آیا امروز جمعه، ارتش اسرائیل عملیات زمینی ضد غزه را کلید زد، ضمن رد رسمی عملیات زمینی ارتش مدعی شد که ما هم اکنون در حال پاکسازی زمین از مین‌ها و مواضع نیروهای فلسطینی برای شروع عملیات زمینی ارتش هستیم.

ساعاتی قبل‌تر منابع خبری به نقل از یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که نیروهای این رژیم به دنبال «توسعه فعالیت‌های زمینی» هستند.

قطع اینترنت و دیگر ابزارهای ارتباطی در غزه و همچنین حملات سنگین هوایی رژیم صهیونیستی موجب شده بود عده‌ای این رویدادها را به منزله آغاز حمله زمینی رژیم به غزه قلمداد کنند.

با وجود این، پیتر لرنر، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در مصاحبه‌ای با ای‌بی‌سی اینکه توسعه این عملیات به معنی آغاز عملیات زمینی در غزه است را رد کرد.

همزمان، پنج مقام آمریکایی به روزنامه واشنگتن‌پست گفته‌اند دولت جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته در طرح خود برای انجام حمله زمینی به غزه بازنگری کند.

منبع: مـهر