مهدی هاشمی نسب، محمدجواد کیا، بلانکو و سعید مهری ۴ عضو تیم استقلال هستند که تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک باید توسط باشگاه استقلال قرارداد آنها اصلاح می‌شد. از این جمع با کاهش قرارداد ۵ بازیکن استقلال بلانکو مجوز بازی گرفت و سعید مهری هم که قبلا قرارداد ۱۶۰ میلیونی امضا کرده بود […]

- جزئیات تازه درباره کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و چالش با سازمان لیگ/ رقم دقیق کاهش قرارداد آبی‌ها مشخص شد

مهدی هاشمی نسب، محمدجواد کیا، بلانکو و سعید مهری ۴ عضو تیم استقلال هستند که تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک باید توسط باشگاه استقلال قرارداد آنها اصلاح می‌شد. از این جمع با کاهش قرارداد ۵ بازیکن استقلال بلانکو مجوز بازی گرفت و سعید مهری هم که قبلا قرارداد ۱۶۰ میلیونی امضا کرده بود مشکلی برای بازی کردن نداشت اما باشگاه استقلال  باید به شکل قانونی قرارداد این ۴ نفر را در سازمان لیگ ثبت کند در غیر این صورت حق استفاده از آنها را نخواهد داشت.

مسئولان باشگاه استقلال برای آنکه قراردادهای خود را شفاف به سازمان لیگ اعلام کنند باید مبلغ ۳۵ میلیارد تومان از قرارداد کادر فنی و بازیکنان این تیم را کاهش بدهند که تا امروز حدود ۱۳ میلیارد از این هزینه را با کاهش قرارداد چند بازیکن تامین کرده‌اند.

حالا سعید مهری، مهدی هاشمی‌نسب و جواد کیا ۳ عضوی هستند که باید منتظر باشند تا بقیه به کاهش قرارداد رضایت داده و آنها هم مجوز حضور رسمی در فهرست استقلال را دریافت کنند. لازم به توضیح است که سازمان لیگ از باشگاه استقلال خواسته قرارداد واقعی سعید مهری و عدد دقیق آن را به سازمان لیگ اعلام کند.

در همین ارتباط بخوانید: لیست استقلالی‌هایی که قراردادشان را کم کردند لو رفت؛ این ۳ بازیکن ۸میلیارد از قراردادشان را بخشیدند/ ۹ بازیکن تخفیف دادند تا کارت بازی بلانکو صادر شود

منبع: خبـر ورزشی