به تازگی و به دنبال کاهش قرارداد جواد نکونام و ۷ بازیکن استقلال این باشگاه قرارداد بلانکو را ثبت و از او در بازی با آلومینیوم اراک بهره برد. با این حال باشگاه استقلال از دیگر بازیکنان تیم استقلال هم درخواست کرده که قراردادهای خود را کاهش دهند. به این خاطر که باشگاه استقلال باید […]

- مشکل استقلال هنوز هم پابرجاست!/ درخواست مهم باشگاه از بازیکنان چیست؟

به تازگی و به دنبال کاهش قرارداد جواد نکونام و ۷ بازیکن استقلال این باشگاه قرارداد بلانکو را ثبت و از او در بازی با آلومینیوم اراک بهره برد.

با این حال باشگاه استقلال از دیگر بازیکنان تیم استقلال هم درخواست کرده که قراردادهای خود را کاهش دهند. به این خاطر که باشگاه استقلال باید قرارداد سعید مهری و امید حامدی‌فر را اصلاح کند. از سویی ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و یوسو سسما هنوز انجام نشده است و این دو در بازی‌های اخیر روی نیمکت تیم حاضر نبوده اند. البته مهدی هاشمی‌نسب چند مسابقه ای را با وساطت باشگاه استقلال و سازمان لیگ روی نیمکت نشست اما بعد از روند متوقف شدن ثبت قرارداد این مربی دیگر اجازه حضور روی نیمکت تیم آبی را ندارد.

گفته می‌شود جواد نکونام برای کمک به باشگاه استقلال در دو سه مقطع قرارداد مالی‌اش را کاهش داد و حالا باشگاه استقلال امیدوار است با کاهش قرارداد از سوی بازیکنان باقی مانده کار ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و یوسو را انجام دهد و در بازی‌های آتی با دغدغه ی کمتری آماده رویارویی با حریفان شود.

در همین رابطه بخوانید: لیست استقلالی‌هایی که قراردادشان را کم کردند لو رفت؛ این ۳ بازیکن ۸میلیارد از قراردادشان را بخشیدند/ ۹ بازیکن تخفیف دادند تا کارت بازی بلانکو صادر شود

منبع: خبـر ورزشی