سرمربی تیم اتحاد کلباء در پایان بازی با الوحده در هفته ششم لیگ برتر امارات که منجر به شکست دو بر یک تیمش شد داور بازی را مورد تمسخر قرار داد. علت آن هم نه نفره کردن تیم اتحاد کلباء از سوی داور خارجی بازی بود. فرهاد مجیدی در بخشی از کنفرانس خبری‌اش این‌گونه صحبت […]

- فرهاد مجیدی با کمیته داوران امارات سرشاخ شد!/ سرمربی سابق استقلال جریمه می‌شود؟

سرمربی تیم اتحاد کلباء در پایان بازی با الوحده در هفته ششم لیگ برتر امارات که منجر به شکست دو بر یک تیمش شد داور بازی را مورد تمسخر قرار داد. علت آن هم نه نفره کردن تیم اتحاد کلباء از سوی داور خارجی بازی بود.

فرهاد مجیدی در بخشی از کنفرانس خبری‌اش این‌گونه صحبت کرد: این بهترین بازی لیگ از حیث داوری بود! من از داور تشکر می‌کنم که دو بازیکن ما را اخراج کرد. به باشگاه‌های دیگر امارات توصیه می‌کنم تا این داور صرب را دوباره برای قضاوت به لیگ بیاورند!

حالا خبر رسیده که ممکن است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات برای فرهاد مجیدی به دلیل تمسخر داور محرومیت یا جریمه نقدی در نظر بگیرد.

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی از ۶ بازی انجام داده ۷ امتیاز کسب کرده است و در رده دهم جدول قرار دارد. روند امتیاز گیری تیم اتحاد دست کم در ۶ هفته ابتدایی باب میل فرهاد مجیدی و باشگاه نبوده است اما این مربی امیدوار است در هفته های بعدی بار دیگر تیمش را به روزهای خوب امتیازگیری برگرداند.

فدراسیون فوتبال امارات مدت هاست برای قضاوت بازی‌های داخلی از داوران خارجی استفاده می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی